27. huhtikuuta 2011

muiskupäivä



ARVATKAAS MITÄ TATTATTATATTATAA TÄNÄÄN TULI TÄYTEEN 16VUOTTA!
Koulus mulle yritettiin laulaa mut luikahdin karkuun ovelasti ku käärme, joten kamut luovutti eikä laulanukkaa ku ihan pikkuäänellä ja sit skoolattiin daim-kakku(kiitos elise♥) palasilla! Lahjatoiveina mulla oli korkkarit, kello, läppäri ja pikkunen tiikerivauva, mitään noist en ainakaan viel saanu mut oon silti ehk maailman parhail fiiliksil, koska lehdet puhkee, ulkon on +25°C ja sain tänää ainaki miljoona halii! Kaikenlisäks Harry Potter 7 on tullu kauppoihin ja oon lähipäivin menos VIIMEINKI kattoo sitä kameraa! Mmmmm elämä hymyilee ja taustamusiikkina toimii hyvänmielen anssi kela


EPÄSAKKOLIHA-JULIA

5 kommenttia:

  1. päsakkoliha-julia, onnea vielä täälläkin. mulla on muuten toi sun tiikerinpoikanen täällä kotona. voit tulla noutamaan sen joku päivä.

    VastaaPoista
  2. + beibi kiitti muuten että laitoit sun syntymäpäivän kunniaks mustakin kuvan tähä. toi on muuten kiva kuva

    VastaaPoista
  3. aa oke hei jos tuot sen sitte perjantain? nii saan sen viikonlopuks mun leikkikaveriks ja no problemo nakumaija, tykkään tost kuvast kovasti vaik näytänki vähän appelisiinilt, mut siin on fiilist!

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm