23. toukokuuta 2011

Breaking the ice

Ohohooohoo ompas tää blogi ollu jäässä pari hassuu päivää, pahoitteluni (ainakin mun puolesta) siitä! Tulin vaa pikapäivittää ja ilmoittamaan että lomailen tällä hetkellä amsterdamissa! I'm in love! Ihmiset on niiin supermukavii ja rentoi ja lupaan teille et muutaman vuoden kuluttuu sanon adios suomelle ja otan suunnan kohti amsterdamia! Kuvii oon ottanu ehkä kaks koska kamerana toimii taas kerran vaan iphone ja fujitsun kertakäyttönen, mutta ehkä laitan sitte ku saavun himppeliin nii pikkasen kuvii ostoksista sun muista.

nyt häippäsen tonne +20 amsterdamin aurinkoon!

JULIA

3 kommenttia:

  1. oon niin kateellinen sulle! damn, amsterdam kuullostaa nii houkuttelevalta :)

    VastaaPoista
  2. JULIA nyt ois aika tulla kotiin ei siellä amsterdamissa mitään nähtävä oo ihan hullua porukkaa. täällä odottaa maija ja muut kivat kaverit!!

    Jos mulle tarjottas kotii tolleen MÄ JÄISIN AMSTERDAMIIN

    VastaaPoista
  3. lotta666 ja nakumaija tääl amsteris ei kyl oikeesti oo mitään nähtävää......NOOOOOT!!! Suosittelen lämpimästi oikeesti,ihan törkeen ihana kaupunki ja paljon nähtävää...(hollantilaispojat....)

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm