3. toukokuuta 2011

nelisilmä

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

tuli siis viimein noi muutama viikko takaperin tilatut lasit (siis ihan oikeet rillit kysees jos ei joku tajunnu) ja päätin laittaa kuvaa tänne. mutta kuten tavallista oon ruvennu vihaamaan noita kuten aina vaikka odotin noitten saamista iha saakelisti! mut kyl näihi viel tottuu vaikkei varmaa korvaakkaan piilareita. ( ja mielipiteitä saa kertoo, viittinkö käyttää noita julkisilla paikoilla? )

ELISA

7 kommenttia:

  1. ellu mä rakastan sun hiuksii!!!!

    VastaaPoista
  2. Voi teillä on tosi kiva blogi! :-) Hauska, ku teitä on neljä!

    Ois kiva jos kävisitte kattomassa mun blogin;
    http://kaisatakespics.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. ooo joooooo noi on ihanat!! jos et käytä niin mä otan noi sit mielihyvin käyttöön

    VastaaPoista
  4. mä ainakin tykkään noista laseista! oon itse asiassa aina haaveillut siitä, että tarvitsisin lasit, kun ikkunalasien käyttäminen tuntuu vähän tyhmältä, ja ne on kuitenkin niin kivoja!

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm