23. toukokuuta 2011

tanssin kuin perhonen ja pistän kuin puutiainen

Äiti napsi musta ja tosta hiihtolomalla Barcelonasta ostetusta pitsimekosta kuvia. Mä en muistanukkaa, että sillä oli tollasia taitoja. Se asetteli mua pitkään kuviin ja tuomitsi aika lailla, jos oli liian 'alentunut' ilme. Olin tänään myös maman kanssa ostamassa ysigaalaan eli sembaloihin mekkoa ja löytyhän sieltä yks sellane kiva tylli! En malttanu odottaa kevätjuhlaan, nii lisäilin nää kuvat sitte tänne heti sassiin. Loppuun vielä pari fiilistely biisiä, jotka on niin hulvattomia että mä en kestä!
MARTTA



4 kommenttia:

  1. ihan tajuttoman ihana mekko! oon ettiny itekin tollasta. ja aww helmi ja sä.
    rakastan näitä sun tekstejä, ne on kiinnostavia. ja sun äiti on paras :-) ja vika kuva on varmaan paras! ja mitä, röllibiisejä hahahah. mulla on ollu pienenä tosi monta röllilevyä. on kyllä yhä. joskus viime kesänä vaan nauroin ja kuuntelin niitä.

    VastaaPoista
  2. oi toi eka kuva on iha sika nätti martta! :)

    VastaaPoista
  3. huhuuuuuuu oon kuunellu noit biisei koko eilisen ja toissapäiväsen ajanaa!!!!!!!! rakastan röllii ja metsänhenkee se on niin martta aina kun kuuntelen niitä niin sä tuut heti mieleen. hohooooo siks mä niistä niin paljon tykkänkin ;)

    VastaaPoista
  4. kaisa: joo vaik toi oliki vähän kalliimpi ostos nii mä päätin et kyl tytöllä nyt yks pitsimekko nyt pitää olla:) ja kiitti ihan sairaasti! mä oon kuunnellu noit siitä asti ku toi koko elokuva tuli joskus kauheen kauan aikaa sit ja ne on aina ollu mun lempparibiisejä, niiden tunnelman takii!;)

    aukkis: voi kiitos c:

    naked folks: rölli on se ainoo ja oikee :) hehe voi maijuska kulta oot niin ihana !! oon muute keräilly sun spotifysta about sata biisii omiin starredeihin, ku sul on nii hyvää musaa siel!

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm