28. toukokuuta 2011

usva

ulkona sataa ja peltikattoon ropisee. mä saan niin paljon voimaa tälläsistä säistä. helmi laukkaa pihalle pärisyttää ittensä kuivaks ja louskauttaa pari kertaa leukojaan, se on nii onnellisen näkönen. me ollaa siinä määrin aika samanlaisia, et me kummatki rakastetaa koiranilmoja. vieläku pääsis maalle kellastuneiden ruohojen ja peltojen keskelle, ja juoksemaan mansikkamäkeen. nyt mä tiiän mitä mä oon kaivannu. meiän pihalla kasvaa päärynäpuu, joka taitaa olla jänöjen reviiriä.
MARTTA



6 kommenttia:

  1. Voi sua Martta ku kirjotat aina niin ihanasti ja elävästi <3

    VastaaPoista
  2. oon huomannu ku oon tätä teiän blogii salaa seuraillu että tykkään ehdottomasti eniten sun postauksista martta. :) ne on niin eläväisiä ja kuvat semmosia taiteellisia.

    VastaaPoista
  3. ano: waukiitos kauheesti:)

    noora: hehee kiitti :D itekki jotenki kerranki sai onnistumaan!

    kaisa: apua eikä :-D tai siis joo kiva ku tykkäät ja ei sun tartte piilossa pysytellä ja seurailla :D mut kiitttoooooss !

    VastaaPoista
  4. maija: tankki täyteen vaan!! paras latinki-antura sinne suuntaan ;)

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm