4. kesäkuuta 2011

kesäloma aa

tervetuloa unettomat yöt ja hyttysten puremat sääret! tää kesäloma räjähtää käyntiin än-yy-tee-nyt! kesälaitumille vähän hämmentävin tunnelmin, kun on niin monta fiilistä samaa aikaa päällä. ka tossa 8,5 liepeillä ja tyytyväinen oon. ei oo tietenkää viäl tajunnu, et kolme viimestäkin peruskoulu vuotta on nyt sitten tuolla takana paketissa ja pitäs jättää hyvästit maailman parhaalle ylä-asteelle. tän sulattelemises kestää tovin. eniten pelottaa etten näkis enää mun maailman rakkaimpia ja ihanimpia ystäviä mitä oon ikinä saattanu kuvitellakkaan! mä vaan nyt päätän etten päästä näistä demonilaamoista koskaan irti. näis tunnelmis lähen iltaan ja tähän uuteen kummajaisuuteen. 
MARTTA

6 kommenttia:

  1. meijän kaveriporukka ei ikinä erooooo! (:
    - essi

    VastaaPoista
  2. olitteko te tytöt taas juomassa alkoholia? oon kyllä pettyny

    VastaaPoista
  3. Ano: olen kiinnostunut tietämään, miten pystyt kuvan ja tekstin perusteella päättelemään että olemme olleet juomassa alkomaholia:)

    VastaaPoista
  4. hihi eikös se niin mene kun koulut loppuu :D

    VastaaPoista
  5. ano: joo no kyllähän se niin usein päättärein menee, eikä siinä sinänsä mitää mut ärsyttää tai on lähinnä outoo et ihmiset vetää tälläsestä tekstistä tollasia johtopäätöksiä ja sit viäl tuomitsee:D

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm