15. kesäkuuta 2011

Te sovitte mulle ku nenä päähän

PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ei tätä paremmin voi sanoo: ootte vaan jumalanlahja maailmalle eli toisin sanoen maailman parhaita! Eilen vietettiin mun synttäreitä krrhhmm vaan kaks kuukautta myöhässä....MUT PAREMPI MYÖHEMMIN KU EI MILLONKAAN! Mul oli hauskaa, puhuin puulle, ahdistelin ysikutosia (mitaa), tein maailman pahimman makusen drinkin ja sain reiän varpaaseen. Varvasta kolottaa mut sydäntä lämmittää ku kattelen näit kuvii mun pikkuapinoista:) En pysty olemaan hymyilemättä! Paita oli vähän huonosti nähtävästi koko illan, mut tää pistetään kesän piikkiin! Hyvää normikeskiviikon jatkoa, mä meen jatkaa mun kymmenen tunnin makausputkee soffalle!


Ps pahoittelen kuvien alkoholipitoisuutta, noi putelit oli tuol vaa koristeina!

JULIA

2 kommenttia:

  1. mitä juot yleensä ku oot juomassa? mikä on paras drinkki ja mitä siihen tulee? onko ysikutosissa jotain vikaa? :----D

    VastaaPoista
  2. en juo hirveen usein oikeestaa (vitosest vetoo et kaverit tulee koht huutelee tänne iha toist:-D) nii hmm tää on vähän hankala! drinkeist en tiiä mittää, säädän ain vaa mun omii sekotuksii, mut mojito on ainaki nannaa!:) siihen tulee vissiin vaaleeta rommia minttua limeä ja sokruu ja jäitä? JA EIII 96 EI TODELLAKAA OO MITÄÄ VIKAA se on vaa outoo et päädyn yleensä ahdistelee just sinä vuonna syntyneitä hehe

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm