15. heinäkuuta 2011

isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

NYT LOPPU TÄÄ MUN HILJAISELO! Tulin siis eilen riparilta(joka oli vaan maailmanparas ja shalomhalomaaazzzz) isostelemasta ja riparii ennen aika kulu esimerkiks Hangossa ja perhetuttujen saaressa ja vaikka missä, en oikee ees muista et mitä on tullu puuhailtuu... Oon viettäny kesää iha jossai muualla ku koneen ääressä ja se on näkyny täs mun postailuttomuudessa(onks toi ees sana hehehe) mut nyt väsään sit luultavasti vähä enemmän materiaalii tänne bloginki puolelle IHAN TEIDÄN ILOKSI:) väännän viel ribarist postauksen ku saan mun orjilta aka pikkusilta kuvia, mut tos on nyt kuvii meijän isos/avustaja/yövahti porukast joka oli vaan suoraan sanottuna m-a-h-t-a-v-a. Ei mulla muuta. Eiku ainii lähenki huomenna viikoks taas Hankoon...musiikkileirille...jonne mami mut ilmotti informoimatta mulle mitään, no toivottavasti tulee kivaa! Shalom

JULIA

ps jos eksytte joskus Hankoon suosittelen Tennis Cafén hampparii ja ranskiksii...rakkaus

2 kommenttia:

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm