3. syyskuuta 2011







Juttuhan on nyt niin et olin tosiaan kesäkuus tosiaan siel Tallinnassa kattomas näitä mahtavia miekkosia. Oon kattonu ton keikan jälkeen tuhatsatamiljoona kertaa youtubest videoita sielt keikalta ja tunnistanu mun kaverin saran äänen huutamas siel "i love youu shannoon" ja vast pikkuhiljaa alkanu tajuta et oikeesti oltiin siel... Se oli jotain sanoinkuvaamatonta. En löydä mitään sanoja kuvaamaan sitä tunnetta kun ne nous sinne lavalle. Se oli vaan niin...ah. Ja jotenki pääs käymään nii et pari päivää ton Tallinnan jälkeen ostettiin liput Ranskan Lillessä järjestettävälle keikalle...hehe joten lokakuussa suuntaan siis sinne! Lasken jo päivii... oon niin innoissanii

hehehehe sara pääs lavalle ja shannon anto mulle sen rumpukapulan mut joku mulkero nappas sen mun kädestä!

JULIA

2 kommenttia:

  1. kuullostaa ihan mielettömältä, missä noista videoista kuuluu se sun ystävän huuto?:)

    VastaaPoista
  2. se ei siis oo millään noista videoist ku noi on noit official music videoit, mut jos kirjotat youtubeen hakusanaks 30stm tallinn 2011 nii siel ois videoit keikalta! ja sara tosiaan huutaa monessaki et "shannoon i love you "jared i loove you" :-D

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm