13. syyskuuta 2011

linnut kristallihäkeissään ja taivaalla tuhat loistavaa aurinkoa

Photobucket
Photobucket
Photobucket
kääriydyn kahteen vilttiin, varpaita palelee. kasassa odottaa kolme esseetä jotka pitäis saada valmiiks mutta nyt en jaksa. elän mangopiltin voimalla, yritän imee siitä jotain positiivista energiaa. ei onnistu ei. aurinko on hylänny meidät nyt ja syksyn sateet yrittää saada mua kiinni. en jaksa juosta enää karkuun. seison tihkusateessa sen sumentaessa mun silmät. ja mä kaipaan teitä enemmän kuin kuuta, enemmän kuin aurinkoa. tiedät että mä puhun susta.
Photobucket
Photobucket
mulla on ikävä ja pihlajanmarjat maistuu happamilta mun suussa. ne saa kyyneleet nousemaan mun silmiin
ja mä olen tällä pallolla yksinäisempi kuin koskaan ennen.

julia

lukekaa khaled hosseinin tuhat loistavaa aurinkoa
kiitos claudia näistä joistain kuvista

5 kommenttia:

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm