14. lokakuuta 2011

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaetana

hirvee halu blogata muttei tuu koskaan ole kameraa mukana ja mua harmittaa. tulin nyt kuitenkin tämän etana kuvan saattelemana kertomaan vähän kuulumisia. eli kun kaikki muut ovat nauttineet syyslomasta kun pakersin koulunpenkillä kokeita ja muuten mun syysloman alkuun on kuuluneet kavereiden kanssa hengailua ja jäätyneitä ruuminosia kylmenevän syksyn takia. kohta mun pitäis olla jo lähdössä kaverille leipomaan synttärikakkua iltaa varten ja huomennakin saadaan juhlistetaan kaverin synttäreitä jonka jälkeen mulla ei taas oo mitään muuta elämää kun koulu,esseet ja kokeet. 
ELISA

4 kommenttia:

  1. siisti kuva! voisitsä postailla vähän useammin, olis kiva lukee sultaki juttuja ja nähä kuvii sun elämästäs:-----)

    VastaaPoista
  2. ai tuliks ne kokeet sun pyllystä vaiXDXD

    VastaaPoista
  3. Ano: kiitti! Ja mä oon koko ajan yrittäny mut on ollu kiireitä koulun kaa ja jos oon jotai tehny niin ei oo kamera ollu mukana syystä tai toisesta.
    Ano: ei nyt ihan kuitenkaaXD
    Ano: etanat on ällöi hyi

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm