14. lokakuuta 2011

kolme sykettä mun sydämelle

Photobucket
Photobucket
Photobucket
syntymäpäivät juhlat tanssiminen energianpurkaminen hauskanpito
se on mun mielestä ihmeellistä et ku menee kumisaappaissa
seisomaan lätäkköön niin jalat pysyy kuivina
sateenropina sateenvarjot tihkusade rankkasade
yöpaitaan vaihtaminen koulusta tulon jälkeen
maahiset ja metsän tuoksu sateen jälkeen
vesipisarat ja huurteisen kylmät ikkunat
kahvilassa istuskelu tekemättä mitään
pimeät illat ja katuvalojen loiste
maailma sateen läpi katsottuna
lemppareita syksyssä
värikkäät villasukat
annin lämmin takki
kuumat suihkut
mutaiset polut
lämmin sänky
sateenkaaret
keltanen
punanen
sininen
oranssi
vihree

mä kaipaan kesän unettomia öitä ja heräämistä lintujen lauluun mutta joka kerta ku seison vesilätäkössä kumpparit jalassa, muistan taas sata syytä miks rakastan syksyä. vaeltelua villasukissa ja peiton alle käpertymistä, kuumaa kaakaota ja takkatulta. joo, kyllä mulla on ikävä kesää ja sen metkuja mutta nyt syksy saa jo tulla.

julia

11 kommenttia:

  1. kesä ja kesän metkut, hehheee mainio sanavalinta

    VastaaPoista
  2. taas tuun kommailee sun löpinöihin, aika lurkki olo

    VastaaPoista
  3. ette viittiny ite tehä banneria vaa kopioitte the naked and famousilta singlen kannen? aika omaperästä.

    VastaaPoista
  4. joo napattiin vaa toi ku haluttiin saada blogi alulle mut nyt viimeinki ollaa vaihtamas sitä! tää on varmaa sulle tosi rankkaa et ollaa näin omaperäsii:-( koita kestää!!!

    VastaaPoista
  5. markus lurkkeile vaan mun postauksis! oot mun luottokommentoija hohoo:>

    VastaaPoista
  6. oot ihana:) ja hgyi oon ällö

    VastaaPoista
  7. sanna oot aina ihana ja julia sä sait mut hymyilemään taas. meijän pieni sateenkaari <3

    VastaaPoista
  8. sanna oot ihana ja cool ja masee!
    anonyymi: hihihi:-)

    VastaaPoista
  9. mä tykkään noist samoist jutuist <3 my soulmate ;)

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm