6. lokakuuta 2011

rabbits on the run







näistä jutuista mä tykkään kovasti. varsinkin tosta vikasta. voisin sanoo, et ellie goulding on vähän niiku 'idoli' mulle, äh toi on tosi tyhmä sana ja ilmaisu, mut sillai ainakin et ihailen sitä. sen ei tarvii pistää tiukkoja, paljastavii tai mitenkään erikoisia vaatteita ja se on jo jotenkin niin erilainen ku muut. se on kuitenki niiku kaikki me muutki, tavallinen tyttö. sen biisien sanotukset herättää mussa jotenki niin paljon erilaisia fiiliksiä samaan aikaan. jännittävää!

kuuntelen näitä tosi usein aamuisin ku lisään mun kaakaohon es-kermavaahtoa ja vaahtokarkkipaloja. tää syksy ku saapuu nii mä otan siitä kaiken irti, herään tosi aikasin aamulla lähen juokseen helmin kanssa ulos, teen lisää herkkukaakaota ja pakotan ilmarin maistaa sitä, kirjotan mun lintutytön elämään lopultakin ja oon kavereiden kanssa niin paljon että pää räjähtää. mä lupaan kans sen et vaik talvi ja pimeys tulee, elän ihan niinku kesälläki. villinä ja vapaana.
mara-katti-mara

5 kommenttia:

  1. Jamie T!!!!!!!!!!!!!!i love<3 t.viina

    VastaaPoista
  2. iha ok mut aika lame

    VastaaPoista
  3. kiva blogi teil :)

    http://aurorannn.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. vaikutat niin siistiltä tyypiltä martta! suhun ois tosi kiva tutustuu:-)

    VastaaPoista
  5. VIINA: jamie t on liian sulo! sellane ihana karvaturri jota vois halaapitkään ja se on quuumiiis! ;)se saa mut iloitsemaan brittiaksentista, anteeksi siis himoitsemaan!

    ano: iha lame mut iha ok

    aurora: oihhoi kiitosta ja kunniaa sinne niin:)

    ano2: whoooou, tackarna ihan sikke paljon!! :) ja jos haluu tutustuu ni sit kannattaa miittaa jossai morsoluolas;) oon jatkuvasti online! <3

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm