6. marraskuuta 2011

30sekuntia

Photobucket
tiedättekö, mä kävelen sumusta toiseen ja mun jalat kulkee oikee vasen oikee vasen joka sekunti. se mikä joskus oli ehjää on nyt tallottu, mä kävelen sen päällä ja lasihelmet helisee. mä haluan nähdä sut näkemättä kuitenkaan mitään, tummat lasit silmien edessä ja loistavia tähtiä meren päällä. ja jos tää kaikki, joka hetki, on vaan ohi menevä vaihe niin miks se ei lopu, miksei loppu tuu jo vastaan. tää sumu vaan painaa mua alaspäin ja helvetti lähestyy. kaikki on vaan samaa vanhaa, korkkaan pullon otan kulauksen ja tiputan lasin mun kädestä. kristallit lentää joka nurkkaan ja mä odotan loppua laskien 30 29 28 27 26

julia

8 kommenttia:

  1. ei oo loppua
    on vaan lopun alku
    ja toisen lopun alku
    kolmannen lopun alku
    rajattomasti alkuja

    kuka tahtoo sumun hälvenevän?
    hämärässä on parempi liikkua
    et nää muita
    muut ei nää sua
    vaan lähimpänä olevat objektit on selviä
    ja itse päätät
    mitkä on niitä lähimpänä olevia

    lopusta oppii nauttimaan
    ku ottaa lopun hallintaan

    hmmh samaistun ja en samaistu mut jostain sykkii sanoja ja puran ne tähän, merkityksettömiä tai ei, sisällöttömiä tai ei, teki vaan mieli sanoa jotain

    VastaaPoista
  2. RrRakastan sun hiuksii, ne on niin erilaiset ku muilla, en oo koskaa itseasiassa nähny et kellään olisi tollasia hiuksia kuin sul :-) ja ihan älyttömän hieno muokkaus!

    VastaaPoista
  3. lisa: :-)

    markus: oot mahtava markus, yksinkertaisesti

    anonyymi: nii onki tollanen karvaturri mut hei sellast sattuu:-)

    anonyymi: kiitoskiitos oivoi kiva jos joku mun pörröpäästä tykkää ja hehe perus pixlr pikamuokkaukset:-D:) jotenki mun on ain hirveen vaikee vastaa näihin kommentteihin en ummaarraa! mut kiitos:-)

    VastaaPoista
  4. oot ihana terveisin hobitti:)

    VastaaPoista
  5. en tiennykkää et osaat kirjottaa NÄIN hienosti wow <3

    VastaaPoista
  6. kiitos samoin frodo! ja kiitoskiitoskiiiitos:-)

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm