10. marraskuuta 2011

anna seuraavan aamun tulla

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
mä herään aamusin suihkuun kuudelta ja on pimeetä. nukahtelen kuumassa suihkussa kietoudun pariin pyyhkeeseen ja käperryn takas peiton alle mun viiden tyynyn ympäröimänä. aamu-unet joita näkee ku on siellä rajamailla, puoliks hereillä mut kuitenki syvimmässä unessa, on niitä parhaita. kaikki on niin totta mut silti tiiän et oon nyt jossain muualla ku maapallolla.
nää on näitä tee-päiviä. istun valtavan tee kipon kaa, uskollinen ystävä tällä kertaa, lisään hunajaa. mä vaan mietin ja kaikki ui ympäriinsä mun päässä, en huolehdi koulua kavereita, mitään. tuntuu niinku oisin unessa, taustalla soi jotain pehmeetä, joko tää on unta tai elokuvaa. niin täydellisii hetkiä ku tää ei vaan oo tarpeeks usein. kaikki on jotenki samalla sivulla ja tuntuu niinku koko maailma eläis tässä hetkessä mun kanssa. ja vaikka lehdet on huurteessa aamuisin, mulla on lämmin olo – kaikkialla.

julia

8 kommenttia:

  1. hienot kuvat ja iiiihanan sulonen teksti! halusin vaa pusuttaa sua nyt oot nii nöhvö <3 t.anni

    VastaaPoista
  2. kirjotat aina niin söpösti tollast jännää "runollista" tekstiä tai jotain:D:D:D:D ihana juuli ja mistä toi sun panta on sikke söpö :)

    VastaaPoista
  3. tämmöset aamut ♥

    VastaaPoista
  4. ihana blogi <3 ja oispa tommosii hetkii enemmä :)

    VastaaPoista
  5. sul on purkka suussa ihihihehehe XD

    VastaaPoista
  6. kiitti kaikille ihan hitsisi oivoi tuli hyvä mieli ku luin nää kommentit!:)
    ja aino panta on pari vuot sitte ostettu h&m:)

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm