23. marraskuuta 2011

CHAT




?: miks pilkkaat mua mara (sensuroitua tekstiä)
M: julia rakas pilkkaan sua koska nuolet mua. chättää mun kaa babe<3
J: emmä oon kirjottanu tota martta....se tais olla morso....
J: tää kappale saa mut kaipaamaan
M: morso ottaa vihdoinkin parin vuoden takaisilta mökkireissuiltaan yhteyttä...voi morso jos näät tämän armahdathan unohteliaisuuttani, tuon sulle oranssin taivaan jookos? julia on nyt vessas, ois oikee hetki toimia? ÄN-YY-TEE-NYT
J: mul on kakkahätä terveisin kiinnostuksen kakkapökäle
J: HALUUN IHA WITUSTI KURKKUU SE ON NII WITUN HYVÄÄ AI ETTÄ WITTU TUO MULLE KURKKUU MARTTA TAI TUNGEN KURKUN AN**SEESI
M: kuinka kehtaat orjuuttaa ystävättäriäsi, olen kuitenkin yksi niistä harvoista pipelittäristä jotka ymmärtävät sisäinen larppaajasi, kuinka kehtaat????KUINKA YSTÄVÄ HYVÄ!!!!!!KERROKERRO
M: julia, nää biisit on sit omistettu sun kierolle menneisyydelles...oot nyt vapaa kaikista kahleistas, mitä joskus jotkut on kietonu sun ympärille. ohoh, nythän ne jo tippuu sun ympäriltä. läheksä juoksee mun kaa niityllä commandon? mennäänkö keräämään käpyi ja heitellään vanhaa tuttuu kurre ystävää niillä päähän, julia, sanna, elisa? joku joinaa?
E: ootte ihme sekopäitä mitä tääl tapahtuuu
M: JOIN OUR FORCES ELLU!!!!!
S: oh ohohhhh orange skyyyyy mä rakastan teit vaik ootte anustappeja
M: vaikka?miten niin vaikka? annas selittää vesinokkaeläin
jatkoa ei seuraaa....

3 kommenttia:

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm