1. marraskuuta 2011

fml

yritin tehdä jonkun kunnollisen postauksen (niin kunnollisen kun ilman kameraa pystyn) mutta ei onnistut, kuten ei mikään muukaan tänään. ei sillä että mä mitään olisin tehnyt kun käynyt koulussa (jonne lähdin vain uhmatakseni universumia joka kaikin keinoin yritti viestiä mulle että tänään olisi kannattanut vain jäädä kotiin nukkumaan) ja nukkunut. kokeeseen lukeminen sit vähän jäi hämmentävien päikkäreiden takia. ja nyt tästäkään ei synny mitään järkevää eli hyvää yötä! ELISA

ps. onnistuin vasta 4tunnin jälkeen tajuamaan miten gimp 2 käytetään (kyllä olen ääliö)
pps. värjäsin mun hiukset joiden väri ei muuttunut sävyäkään...

7 kommenttia:

  1. minkäväriseks yritit värjää?:-)

    VastaaPoista
  2. no itse asiassa mä halusin että nää pysyis suht saman värisinä (tämmöset vaaleen-ruskea-vähän-kullan-värinen-ehkä-hieman-punasävyinen?XD)mutta oisin toivonu että ois ehkä vähän enemmän punaseiseks tullu tai jotai mut siis kun ei tapahtunut mitää. ja yleensä värjään mä millä tahansa värillä niin mun hiuksista tulee ihan tummat ja liilan sävyset niin lopputulos hämmästytti:D

    VastaaPoista
  3. helvetin pitkän vastauksen onnistuin kirjottaa noin yksinkertaiseen kysymykseen.....

    VastaaPoista
  4. hei jos haluut vähän muuttaa hiusten värii ni voithan koittaa jotain sävyttävää hoitoainetta tms! :--)

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm