20. marraskuuta 2011

LILLE,FRANCE,WORLD,UNIVERSUME

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
mun suuri matka koitti, se mistä oon hehkuttanu täälläki! lille, ranska, maailma 17.-19.11.2011
kipeenä ranskan kaduilla ja harmittaa koska en pystyny nauttimaan mistään kunnolla. tätä matkaa mä olin odottanu koko mun sielun ja sydämen kautta kesästä lähtien, miettiny, jännittäny joka päivä ja laskenu päiviä. viikko sitte muhun iski kuitenki joku pöpö joka ei vielkää ota lähteäkseen ja mä haluun kirota koko maailman joka kolkan koska matkustin ranskaan asti, enkä kuitenkaan päässy näkemään mun lemppareita... juttu meni näin
torstaina lähin matkaan buranan ja yskänlääkkeen voimalla, tein kuolemaa jo automatkalla ja yskin keuhkoja pihalle. olin kuitenki ihan varma et kyl mä tahdonvoimalla parannun (itsepäinen ja härkä ku oon...), käveltiin lillen katuja, pyörrytti oksetti väsytti, mä olin varma et kyl mä perjantaiks parannun.
perjantai ja keikkapäivä koitti, sara heräs kuudelta vääntämään sen tukkaa mut mä en vaan päässy ylös, vannon en oo ikin ollu näin kipee. se lähti jonottamaan seiskalta ja mä kolme tuntii myöhemmin, istuttiin maassa koko päivä, kuudelta portit avattiin, päästiin sisään, juostiin ihan lavan viereen, pari vastoinkäymistä muuten kaikki hyvin, keikkaan pari tuntia. ja sit muhun iski niin huono olo. seisoin vaan paikallani hiljaa ja mun korvissa humis. mä tiesin et mun on pakko lähtee vessaan. ja sinne meni mun keikka. pujottelin ihmisten läpi, kaikki yritti työntää mua toiseen suuntaan eikä tajunnu et mun oli pakko päästä pois, mä juoksin ja itkin. istuin tunnin aulassa, yksin vieraassa maassa, kukaan ei puhu englantia ja mä istuin siinä itkemässä. lopulta tajusin lainata joltai puhelinta, soitin mammalle et tulee hakee mut taksilla ja lähin ulos istumaan penkille. kaikki tuijotti mua ku idioottia ja jotku tuli kysymään onko kaikki kunnossa ja mä vaan sopersin että joojoo. sinne meni mun keikat ja matkat ja hyvänmielenrippeet.
nyt vellon vaa huonos fiilikses ja yskin edelleen keukoja pihalle. en oo saanu luettuu huomen alkavan koeviikon kokeisiin yhtään tän kipeyden takii. miksei mikään mee putkeen, miks

julia

12 kommenttia:

  1. voi sua raukkaa :( i'm so sorry <3 kivoi kuvii kyl!

    VastaaPoista
  2. :-( tuli niin surullinen fiilis sun puolesta, toi on varmaan ihan ihan ihan kauheeta <3 oot vahva tyttö ja urhee! parannu joohan?

    VastaaPoista
  3. SUL ON MAAILMAN MAGEINTA KYNSILAKKAA TOS KARKKIKUVAS!!!!

    VastaaPoista
  4. voii ei mul tuli kauheen paha mieli sun puolesta:( ymmärrän täysin sun tuskan vaik mul ei ookaa käyny vastaavaa, ois varmaa ihan kauheet et ois venannu jotain yli kaiken ja sit kaikki menis pieleen :(((((((((((((((((

    VastaaPoista
  5. voiei :(:(:( i feel your pain!! je suis vraiment désolée:(

    VastaaPoista
  6. markus: je suis perrkkele en kestä enää yhtään enempää ranskaa!!! kiroan ne, mutta kiitoikset pahoitteluista:(:-)

    ano: nii-i no mut kiitos kuiteski:)

    ano: nonii mut kyl tää täst kunhan tää demoni lähtis hemmettiin mun kurskusta kiusaamasta!

    ano: oooolaleeeelaaa kiitos, seppälästä viis euroa muistaakseni;)

    ano: kiitos empatiasta!:-) joo eihän se kivaa tosissaan ollu, kaikki menee pieleen nii turhan asian takii ku joku samperin huono olo???

    ano: voikiitos:')

    E: oottepa te kaikki muksia:) lämmitätte mun mieltä!

    VastaaPoista
  7. hiiieno toi saran irokeesi uiuiuiui! vooi julppa oisinpa saapunut taivaalta pelastavana enkelinäsi kuin greasesissä se joku mies frenchielle.....:) ikävä muutenki ssun jalkojen hajuu

    VastaaPoista
  8. i see your boobies.......;)

    VastaaPoista
  9. oiiiii eka "anonyymi" kaipaan sua ja kaikkii:( jalat kaipaa sua myös!

    ja toinen anonyymi et varppin nää et varppin!!!

    VastaaPoista
  10. voi eiiI!!!
    rupesin melkei oikeesti itkee tääl ku luin tätä!! Uskon kui suuresti vituttaa ku meni keikka pilalle! Echelonhali <3

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm