23. marraskuuta 2011

21

Photobucket
mä vaan seison, seison, ei mun tarvitse nähdä eikä kuulla, mä en tarvitse mun suuta enkä tuntoa mihinkään. mua puristetaan joka suunnasta, takaa edestä ja sivuilta. vaikka kaikki on mustaa ja avaruus on pelkkiä partateriä ja lasinsiruja, mä en ole ikinä ollut näin turvassa, ikinä mulla ei ole ollut näin lämmin. mä olen jonkun muun armoilla nyt ja sillä on valta musta, se pitää mut pystyssä ja mun sydämen liikkeessä. se rakastaa mua niinku toista ihmistä täytyy rakastaa. sen tuoksussa elää tuhannet, se on kesäruoho ja aallonharja jonka päällä mä mun unissa juoksen. ja mä en tarvitse täällä kenkiä juoksemiseen, mä olen vaan pieni salaisuus jota varjellaan ja kasvatetaan. kello tikittää mun korvissa, herätyskello soi mun pään sisällä. sun salaisuus on turvassa mun kanssa. vaikka aika loppuu ja kellon viisarit tikittää tyhjyydessä, mä puristan sitä mun nyrkin sisällä enkä anna sadepisaroiden osua siihen. mä olen sun salaisuus. aika kuluu, sekuntit vähenee, 21 20 19 18 17 16

julia

7 kommenttia:

  1. nää teiän kaikkien tekstit on niin erikoisen jumalaisia !

    VastaaPoista
  2. julia sä oot runoilija <3 wow

    VastaaPoista
  3. Selailin teidän postuaksia läpi ja voin vaan sanoa, että aivan mahtava blogi! Jään lukijaksi :-)

    VastaaPoista
  4. kuka on sun rakastettu joka sua noin rakastaa

    VastaaPoista
  5. nataliaa: oijoiojooo tackar ja kiitos samoin kuules oot ite iha mieletön!

    anonyymi: emmäny iha runoilija sentää oo kunhan kirjotan mitä mieles liikkuu:)

    Nita: ei vitsit kiitos ihan simona ja sikana ja vitsisti! tosikiva kuulla et tykkäät:-)

    anonyymi: maailma kaikki ei mikään...ei nää tekstit välttämät musta mitenkään kerro ku nää on enemmänki sellast et puran vaa mun päästä ajatuksii!

    VastaaPoista
  6. diippii settii jyylz

    VastaaPoista
  7. eiku oikeesti oon kateellinen ku oot tommone KYNÄNIEKKA

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm