2. joulukuuta 2011

licence to complain

Photobucket
no ensinnäki näyttää silt niinku oisin työntämäs pikkurillei nenääni...mut en saletisti oo! tää on valituspostaus, nyt on vähän pulmaa ja probleemaa, yritän pitää hymyä naamal mut tää pimeys vaan jotenki valtaa mut. kaikki on kakkaa isoo haisevaa kakkaa, ei oo rahaa vaik oon löytäny vaik mitä kivaa ostettavaa vaikka yleensä inhoon shoppailuu, mun tonnikala bagel on ihan märkä, antibiootti kuuri jatkuu viel about viikon hohhoijakkaa ja se tarkottaa sitä et joudun napsii kymmenen pientä katalaa pilleriä päivässä, joudun tekee täs jaksos kymmenen koetta, koulu ei maistu, lunta ei oo, telkkarist tulee pelkkää degrassii anteeks mut kuka oikeen kattoo sitä no ei kukaan, mul on joku hitonsaakelinperkeleen mykoplasma joka kuulostaa joltain alientaudilta, yskin kokoajan, vanhojentanssiharkat alko...tappakaa mut nyt. tämän lisäksi mul ei ees oo joulukalenterii, ei talvitakkii, ei talvikenkii, ei mitään vaatteita, pikkarit kiristää, vihaan villasukkia, tökkäsin äsken itteeni silmään, tuhlasin mun viimiset rahat elokuvaan the thing joka oli iha ************** toi on kirosana mut sensuroin sen koska olen kiltti tyttö, oon oikeesti poika, hävitin mun lemppari huulipunan, mun juurikasvu on 1000metrii, joudun ens viikol skippaa ussantunnin ja oi että mä rakastan ussaa taino oikeestaan meidän opee...auttakaa mua mitä teen?
nimimerkki runescape_dragon99

juksasin teit yhes kohtaa se joka löytää mun juksun saa palkinnoks mainetta ja kunniaa! kukaan ei kumminkaa löydä...oon luuseri...kaikki vihaa mua...meen nyt vessaan itkee...

julia

10 kommenttia:

  1. aaah mycoplasma :D se ei oo iha kiva juttu se :D voi, parane pian! saahan sitä sillontällön valittaa kaikesta :) tekee vaan hyvää ^^
    hyvää viikonloppua sulle ! :)

    VastaaPoista
  2. Minkä ikäsiä te kaikki muuten ootte? parane piann, teidän blogi on paras!:):):)

    VastaaPoista
  3. I feel your pain, mäki tuhlasin mun rahat the Thingiin!! Ja juksuu oli et juurikasvu 1000m - ei sul oo nii pitkät hiukset dude. :(

    VastaaPoista
  4. voi sinnuu :(( mut ihan sika hyvä teksti :D MUL ON NIIN SAMAT VALITUKSEN KOHTEET TÄL HETKEL, i feel you sister.

    VastaaPoista
  5. johanna: kiitos samoin!!:-)

    ano: ollaan kaikki SEXton he he he kiitti tosisikapaljon:)

    elina: joor mai soulsister ja the thing oli täyttä kuraa??? ei elina toi ei ollu se juksu!>:) ja nyt masensit mua lisää ku luulin et mun hiukset on 1000metrii ja paljastit mulle karun totuuden et ei ne ookkaa:( kiitti vaa...kiitti...

    ano: voi meitä joilla on kaikki pielessä! voimia sinne sister!

    VastaaPoista
  6. juksu on se et oot oikeesti gimli, et poika t. elise

    VastaaPoista
  7. ano: nonniihh


    elise: no juksu oli se et oon poika...kosk oon oikeesti tyttö! mut oon kans gimli...joten oikeeseen osuit dingdingding mainetta ja kunniaa sinne päin!

    VastaaPoista
  8. no älä vaa, pelkkää kuraa koko leffa! ja sori, ei ollu tarkotus järkyttää sua täl hiusfaktal :(

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm