16. joulukuuta 2011

mun unelmissa mä

nukun pilven päällä
matkustan lentokoneen siivellä
tatuoin mun ihon täyteen kauniita sanoja
heitän kuperkeikkaa alpeilta alas
syön banaaneita apinoiden kanssa, rapsuttelen ja leikin
kiipeän kookospalmuun
seison lavalla valokeilassa, yksin lämpimässä, huomion keskipisteessä
pyörin niityllä ympäri 1000 kertaa ja makaan onnellisena maassa
kiipeän matkustelijan rinkkaan
puhun laulunsanoin, nauran säveliä
nukun lumipeiton alla
tunnen toisen läpikotaisin, kokonaan
hypin himalajan huipuilla
purjehdin kuuhun
uskon koko elämäni voimalla
uin avaruudessa
pyöräilen halki maailman
itken sadepisaroita ja kakkaan salamoita
huudan tuuleen kaiken
lennän, uin ilmassa, leijun kellun aina vaan
kapuan valaan mahaan, teen sinne kodin
uin alla atlantin, kellun muualle
taion hihasta kukkakimppuja ja sirkusklovneja
painan pään täytekakkuun, kermavaahtoa ja mansikkaa, nauran ja lipaisen huulia
pussaan nenänpäätäsi
ratsastan leijonalla, yksisarvisella, kilpikonnalla afrikkaan, ruotsiin, minne vaan
makaan merenpohjassa ja juoksen aallonharjalla
kirjoitan romaanin, 10000 sivua fantasiaa, runoutta, elämää kuolemassa, kuolemaa elämässä
nauran, rakastan, tunnen, itken, hypin, juoksen, kävelen, uin, leivon, kiipeän, rapsutan, hipsutan, aivastan, makaan, laulan kaikelle kaikesta kaikille

mun unelmissa, niissä mä elän


julia

4 kommenttia:

  1. mun unelmissa raiskaan sut ja sun märän kullatun pimperon. sä oot mun märkä uni ja oon tässä seurannu sun jokaista liikettä jo hyvän aikaa. joko annat mulle pilluu tai itket ja annat.

    VastaaPoista
  2. oi miten kaunista tekstiä<3 mul on niin sellanen fiilis et nyt on joku tuttu asial...mut joka tapaukses voisit jättää noi jutut pois ku toi ei oikeestaa oo ees millää taval hauskaa:-D

    VastaaPoista
  3. kakkaat salamoita x) oot ihq.

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm