23. joulukuuta 2011

rakkautta ja rellestelyy

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Yhtäkkiä kaikki tanssi, ja minun suusta lensi simpanssi
Joku minun vaatteeni varasti, ku olin tanssilattialla alasti
Tää biisi on yhtä järkevä, kun minun siskon poikaystävä
Ja vaikka tää onki hullu tarina, tää on tapahtunu mulle jo pari kertaa

sunnuntaiaamu messilässä ja tosiaan lattia laatoitettu kalapuikoilla, yritetään siivoo, mut w.i.t.c.h lehden jäähyväisnumero (joka on muuten täyttä peeaaskoota), ellun chill musa ja pimeys nujertaa meiät takas sänkyjen pohjille. kilometrikieltä ja vapaapäivää. joulufiilis nollassa. nyt pitäs viel selvii himppeen!
(teksti kirjotettu viime viikonloppunaheheemyöhässäää)

martta&sanna&ellu

3 kommenttia:

  1. stepan lastenlaulu tehoo aina!<3 oi nää teijän kuvat on niin ihania:------)

    VastaaPoista
  2. aurora: hehee kiitos :-) <3

    vaula: jojojoo se tekee kyllä mielen hyperiloseks :-D ja tacktack

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm