19. joulukuuta 2011

sail away little...sailorboy

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
olin vähä paiskii hommii tuol noin! oon tällänen seilori, ei se mitää jos ette tienny! tuol on mun mielest ain jotenki kiva olla ku vähän pääsee huristelee ompelukoneel, tekemään purjeita ja spinaakkeria kahisevast ja värikkäästä kankaast, nappaa sokeripalan suuhun ja kattelee mitä kaikkee kankaista ja langasta saakaan aikaan. seiloripussit ja purjeet odottamassa ens kesää... ehkä voisin joku päivä tehä tuol vähän mun OLEMATTOMIIN ja SÄÄLITTÄVIIN vaatekappaleisiin jotain kivoi pikku muutoksii tai vaikka ommella kassin repun laukun tai bikinit! okei ehkei kumminkaan biksui, mut we'll see ehkä kekkasen jotain kivaa ja vähän erilaist!

julia(oon ihan hämmentyny itekki kuinka nerokkaan otsikon keksinkään...)

4 kommenttia:

  1. oot mun lemppari khehe sun tekstis on niin elävää :D

    VastaaPoista
  2. selasin blogianne ja voi jumantsyygeli toi teiän esittely postaus toisistanne ......! en oo varmaan ikinä nähny niin mahtavaa postausta

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm