16. tammikuuta 2012

suuria unelmia

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
haluun oman pienen herkkupuodin. siellä myydään nekkuja, tikkareita, jäätelöä, pullaa, suklaata, tuoksuja, tunteita ja unelmia. mä haluun pullottaa mun mietteet erivärisiin lasipulloihin laittaa ne hyllyille ja selvittää mun ajatuksia. ne lainehtii niissä pulloissa erivärisinä, niissä on tuuli ja meri enkä mä vaan ymmärrä. mun herkkupuodin pakastelaatikkoon teen hunajajäätelöä, minttua ja melonia. sieltä voi löytää talven ja kesän ja syksyn ja keväänki, siellä on lämmin ja vaan hyvä olla, kuin kotona olis. pullat tuoksuis, korvapuustit ja kaikenmaailman lämpimät ja pehmeät taikinanykeröt. jätän lukion kesken, karkaan maaseudulle ja teen vanhasta ladosta mulle pikku puodin. musta tulee seuraava leipuri hiiva!

julia

7 kommenttia:

  1. Mä niin kävisin tuolla herkkupuodissa! Lisää tälläistä kiitos ja kuvia, julia on ehdottomasti lempikirjoittajani! 8-)

    VastaaPoista
  2. ja musta tulee sun kanta-asiakas!

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus tällaseen harmaaseen duunipäivään :--D

    VastaaPoista
  4. plaa mitä herkkuja :P :O

    searchingforLBD.blogspot.com

    p.s mulla on MAC arvonta blogissani :)

    x H

    VastaaPoista
  5. kuin ihana postaus :---) haastoin teiät tekee tämmösen jos kiinnostaa :-) http://sara-pursuitofhappiness.blogspot.com/2012/01/five-dreams_21.html

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm