7. helmikuuta 2012

15

Photobucket
viisitoista kuluu nopeasti, leijailee mun silmille ja tekee mut sokeaksi, sormen päissä kihelmöi kosketus, kaikki mitä mä tunnen, kaikki mitä oon koskaan tietänyt on siinä hetkessä. seison siellä missä luvattiin, missä kerran käveltiin toistemme jalanjäljissä, missä varpaanjäljet painuivat hiekkaan. siellä, missä sä oot mua pitänyt jo kolmenkymmenen ajan. kämmen on auki, sade kastelee mut, oon maailman armoilla. 15 kuluu, jäljellä enää muutama ja mä seison tässä ikuisessa sateessa vaan odottaen sitä mikä ei koskaan tuu. hiekka, joka ennen oli pehmeää hiertää mun varpaat verille ja vaikka ruusunlehdet tippuu pois mun silmiltä, mä en näe mitään. en mustaa en punaista en valkoista en sinistä, en hiekkaa enkä kyynelten merta, en taivasta varjostavia ruusupuita. 3 2 1 se on ohi, sä olet tehnyt sen. se on nyt ohi.

julia

7 kommenttia:

  1. tää teijän blogi on iha hiton hyvä, iha ehdoton lemppariiii! jatkakaaa jatkakaa aina koska jos lopetatte mul on tylsää ::)

    VastaaPoista
  2. siis apua miten koskettava ja upee teksti!!

    VastaaPoista
  3. menetitkö neitsyytesi? miks et kertonu mulle? XD
    läbbä
    eiku tää teksti on upee, mulle vaa jotenki tuli tommone ajatus mielee
    oot ihana

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm