5. helmikuuta 2012

thoughts on a white cloud

Photobucket
Photobucket
nyt haluun tehä jotain, elää maailman reunalla, hypätä ja uskoo. värjätä tukan siniseks, uida unelmissa ja kerranki antaa vaa asioiden mennä miten menee. mul on joku kriisi meneillään, kaikki on väärin päin eikä palikat sovi niiden koloihin enkä tiiä miten pääsisin nyt täst tunteesta eroon. aika auttaa ku sekuntit vaihtuu minuuteiks, ehkä vaan unohdan kaiken miettimisen, teen asiat miten hyvält tuntuu.
täs on kuitenki vähän tätä viikonloppuu: perjantai nellin valmistujaisissa ja muut päivät makoiluu ja matikan tankkausta pitsityynyn päällä

julia

18 kommenttia:

  1. outo hymy sulla tossa kuvassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo hiljaa, se hymyilee just niinku se haluu ja juuli on iiiihana <3

      Poista
    2. se et sanon noin ei välttämättä tarkota sitä et mä en esimerkiks pitäis tästä blogista tai tosta tyypistä tai jotain, ok en tunne mutta silti. mä tiedän et hän saa hymyillä miten haluaa mut ei mun tarvii hiljaa olla, kyl mä saan sanoo oman mielipiteeni :-D

      Poista
    3. on ehkä vähän tollanen suipistushassu juu:)

      Poista
  2. ooot niin kaunis!! ja aloin lukee vast muutama pv sit tätä blogii ja oon lukenu tän alusta loppuun:D ja tää vaa paranee ja paranee näihi uusimpii postauksii tulles ja ootte nii hupaisii mä nauran teille!XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitooos sinne suuntaan oivoivoi onnensykkyrät ihanaa et tykkäät:) ja hyvä jos naurattaaki hehe nauru on aina hyvästä!

      Poista
  3. mulla on samoja oireita.tää on tää talvimasis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep...jähmee olo, tuntuu et koko ajan polkis vaa paikallaan mut taikahippusii sinne et lähtis masikset hemskattiin!

      Poista
  4. oot ihana! t salainen ihailija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti vaa:{) t gimli mutta sä taidatkin olla joku aivan muu kuin salainen asutkos sinäkin kenties gandalfin mailla ratsasteletkos sinä hallavaharjalla taikka nautit pomppivan ponin antimista?

      Poista
  5. ÄLÄ UNOHDA VAPIANOO JULIA !!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sahuur tää oli ennen vapianoo katoskatos, ehk isken sielt viel jotku pikkupotretit tänne:-)

      Poista
  6. Eheei! Erehdyt henkilöstä! Olen se joka asuu kärpässienen alla! (arvaatkos kuka olen) t erittäin salainen ihailija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIKÄ!! SUN TÄYTYY OLLA VENLA

      Poista
  7. MÄ ASUN GANDALFIN MAIL t. salainen ihalija nro.1, ps. oot maailman söpöin <3

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm