9. maaliskuuta 2012

hopeless and taken

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
mä oon matkustellu vähän siellä sun täällä, intian rannoilla ja hong kongin kaduilla ja aina joka paikasta napannu ittelleni onnenamuletteja, iloisia muistoja savuisista päivistä, kirppusista katukoirista ja varpaiden kastamisesta suureen mereen. äiti matkustelee joka viikko, tuo aina jotain uutta käteen tai kaulaan ripustettavaa singaporesta japanista kiinasta thaimaasta... tuntuu et kaikki rakkaimmat korut oon kuluttanut puhki, hävittänyt kesällä järven pohjaan, jättänyt muunmaan pikajunaan... mut kyl näitä silti näyttää riittävän. mieluiten mä pujotan sormeen äidin pehmeenpyöreen hopeasormuksen, korviin napsautan mummin soittorasiasta löydetyt oranssit kukat, kesäsin nilkka täynnä hopeisia heliseviä nilkkakoruja intian kojuista ja kädet  nyörejä ja jadekoruja täynnä, lintsin kulunu ranneke pysyy eikä lähde mihinkään moneen viikkoon, muistuttaa mua vuoristoradan tuoksusta, hattarasta ja metrilakuista. mä aion säilyttää rakkaimmat, muut myydä kirppareilla jonkun toisen iloksi ja yrittää ehkä vähän vähentää näiden löytämistä joka laatikon pohjalta, penaaleista ja patjan alta.
ensimmäisen nilkkakorun oon kuitenkin jo ripustanu jalkaan.
ja aina kun se helisee, kesä on lähempänä kuin ennen.

julia

15 kommenttia:

  1. kirjotat iha hullun hyvää tekstiä oh niin ihanaa !

    VastaaPoista
  2. OOOOOOH JEWELLERY!!! <3 plus cool text :) t. annimanninen

    VastaaPoista
  3. juuli - mua itkettää!!!!! toi oli niin ihana... sul on kirjottamisen jalo taito sun sisimmässäs, ja mä oon niin ylpeä susta, ylpeämpi kun sä oot ite itsestäs, mä tiedän sen. mun tekee mieli pyytää sulta että kirjottaisit mulle ihania, pitkiä mietekokoelmia...

    säästä sun parhaat sanat paperille, sust tulee vielä jotain <3

    VastaaPoista
  4. Nyt kun oon hetken jo lueskellut näitä Julian postauksia niin haluun vaan sanoa että vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä ja jännittävältä persoonalta, tosi inspiroivia nää sun tekstit :)

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm