12. toukokuuta 2012

viikonlopun värit

IMG_3034
IMG_3050
IMG_3052
mun uusia kevät vauvoja netin uumenista tilattuna, intian lennolta ja kirpparilta löydettynä. ja niinku vuos sitte tähän aikaan, mä oon taas kaivanu mun vanhat kamut willin, irman, taraneen, cornelian ja hay linin seikkailut käsiini ja lueskelen niitä parvekkeella auringossa. puut puhkee lehtiin, linnut liitää sinisessä, mulla on uus reppu täynnä ajatuksia ja tunteita, unelmia. maailma syntyy ihan uudestaan ja mäkin oon vasta heräilemässä tähän uuteen alkuun.

julia

16 kommenttia:

  1. vooou ihanat shortsit! ja witch<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!:) witch on parast ja uudet vaatteet<3

      Poista
  2. juuli oot ihana beibeeeee oot mun beibee

    VastaaPoista
  3. oot nönnö kakka, vihailen sua mut saman lovetan !!! mix noi vaatteet oot liian ihanajatyhmä ku sul on noi vaatteet ja toi reppu mitä mietiskelin viime viikolla, ja sua tietty kans :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nönnö kakka xD kiittivaa kiittivaa! tää on iha hämmentävää ku en tiiä kuka kirjottelee siel:(

      Poista
    2. kyl sä mut tiiät >XD oon vaa tällänen...yksinäinen pieru!! haha joo, kyl sä tiiät, mietiskele vähähn böönaseni...ajatteletki ehkä jo mua. hoho

      Poista
  4. vautsi mitkä shortsit! kysyn varmaan samaa ku kaikki muutkin että mistä ne on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on siis siit tän vuoden h&m fashion against aids mallistost:-) eli isoimmist henkkamaukoist saa ja sit netist tilattuu mut en tiiä onks niit enää jäljel ku noi menee ain nii noppaa:(

      Poista
  5. Voi ei, mulla oli ihan tommonen samanlainen reppu kun olin jotain 5v ja menin tarhaan!!! Se on vieläki jossain vintillä, pitäsköhän kaivaa kesärepuks :-D!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii ihanaa oot ihan true barbiereppulainen! mun toi on vaa kirpparilt ostettu mut tykkään siitä kovikovin:-) tottakai kantsii ettii se vintin kätköistä ja heittää selkään toi on ihan perecto kesäks!!! eikä varmaa turhan monelt muult tollast löydy!

      Poista
  6. Liian söpö toi barbireppu! =D Mulla on vieläki käytössä semmone muovinen barbiepenaali =D

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm