10. elokuuta 2012

GOODBYE FINLAND, HELLO NETHERLANDS

IMG_2817IMG_2831IMG_2823
nyt on mun aika jättää hyvästit teille kaikille vuodeks!!! niille tiedoks siis jotka ei tiiä mihin näiltä maisemilta poistun, niin mä oon huomen aamulla nousemassa yläilmoihin hollantiin vievässä lentokoneessa (vaihtoon). jatkan kuitenkin young bloodin tiimissä. nyt mä vielä pakkaan viimeisiä tavaroita, vietän vikat hetket perheen kanssa ja kyynelehdin myös kadonnutta kesää. toivottavasti tää vuos tulee muuttamaan muutamia asioita, mutta myös pitämään mun parhaimmat ystävät lähellä. see you all next year!

MARTTA eli minä vaaleaverikkö tuossa keskellä ja kaksi täykkyä gimmaa joista saan kiittää ylempiä voimia joka päivä 666

5 kommenttia:

  1. ääääk pidä ny sit hauskaa siellä! :----)

    satelliitti.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. söpöjä kuvia!

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. voi mara miten me kestetään ilman sua:'(

    VastaaPoista
  4. onnea matkaan ja toivottavasti vietät yhen elämäs parhaimmista vuosista :) !

    VastaaPoista
  5. Martta oot vaa yli-ihana tyttönen !!:) enjoy <3

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm