11. syyskuuta 2012

2nd hand

innostuin keräilemään teille samaan postaukseen mun tuunailuja sekä löytöjä suomen kirppiksiltä. melkeen valehtelematta mun puolet vaatteista on tällä hetkellä kirppareilta. jos tiiätte sen taivaallisen fiiliksen, kun astuu ulos kaupasta, kassit täynnä sikkesiistejä vaatteita, jotka toiset tarvii ennen käyttöä vähän pientä hienosäätöä ja toiset on taas ihan readysteadygo yksilöitä, niin halvalla että taju lähtee, ootte luultavasti päässy kirppistelyn makuun. jos jotain kiinnostaa tietää missä mä käyn metsästysretkillä, niin ainakin pääkaupunkiseutujen secondhand liikkeistä voisin mainita matinkylän kierrätyskeskuksen, hietalahden kirpputorin ja valtterin (yllätyittekö?), fida lähetystorit ja astetta kalliimmat uffit.championschampionsit lähti mukaan hietsusta vitosella, silloin uudenveroset nyt jo pikkasen puhki. silti nää tassuttelee mun sydämeen joka käyttökerralla!
kenkä
yks mun koko kirppishistorian parhaimmista löydöistä VANSin california malliset kenkulit ja hintaa tosiaan vaan toi vitonen! huh
reppupeppu.jpg
nahkanen reppu, kajaanin kirppis 5e
takkelsson.jpg
sirkustelttatakin nappasin mukaan tampereen uffista, tämmösiä tuulitakkeja retrokuosineen oon jo kahminu mukaan yhteensä kolme ja kaikki yllätysyllätys uffeista.
shordet.jpg
20centin korkeevyötäröiset farkut uff:ista joista taiteilin shordet
pärnu1.jpg
alle eugenin paita, joka oli ennen hassu pitkine hihoineen kunnes sitä vähä tuunailin.
kaks
controllin college valtsusta viiskyt senttiä, valitettavasti näyttää mulla naurettavan tökeröltä voi vinde! farkkutakki 5e fida lähetystori
villiksii
talvisin kahmin varastot täyteen villapaidoilla. rakastan villaa, lämpöö ja mukavuutta. tässä vaan pienipippurillinen osa mun rakkauksista.
farkkutakki
farkkuliivi minkä alinresori pitää vielä ommella ja muutenki vähän funtsii, että miten sitä parantelis. uff
MARTTA (hollannista käsin tosiaan hihi)

10 kommenttia:

  1. varmaa hei mäki haluun tulla yht hyväks kirppistelijäks ku sä!

    VastaaPoista
  2. herrajumala ihanii vaattei :O ja oot niin kaunis :))

    oneme-ama.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. toivis mullaki kävis tollanen kenkäonni.... epistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tää on kyl ollu iha tosi kummallista, yleensä en löydä mitää noi gutaa mistää :-D

      Poista
  4. mul oli just tänään päällä toi sun vihree ctrl college:) sit mul tuli migreeni nii lähin kotiin nukkumaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä rakastan sua. migreenitkää ei voi estää meidän ystävyyttä ne vaa on esteitä ylitettäväks MUN VAATTEET SUOJAA SUA SANNA!!!!!!!

      Poista
  5. ihania vaatteita! äÄäÄä tiiätkö millon valtsu kirppis muuttaa?
    voisitteko kirjottaa enemmä tänne blogiin? :o :) koska se on ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kiitos hihihi :-))
      HÄH VALTSU MUUTTA TÄHTÄH!!! no en kyl tiiä toivottavasti johonki kivaan mestaan, ja yritetään parhaamme mukaan! <3

      Poista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm