8. marraskuuta 2012

hyppää mun tarakalle, poljetaan pois

katto1.jpg katto2.jpg katto3.jpg onnellinen.jpg lisää kuumii palloi. ne viilettää mun ikkunan ohitse. pientä leikkimistä ohjelmien kanssa ja matka ilmojen halki voi alkaa! nyt näyttää sateiselta, itseasiassa sataa. kisumisu kehrää mun sylissä, se lämmittää ja heiluttelee häntäänsä. se näkee unia. mun pitäs olla heittämässä sitä jo ulos leikkimään muiden kattimatkaajien kanssa, ettei se taas yöllisillä pikkutunneilla herättäis koko taloa yksinäisellä maukumisellaan. mutta kun mä en pysty.
hollandes-muija kuittaa (grapjeee!!!!MARTTA)

14 kommenttia:

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm