28. marraskuuta 2012

mä pidän susta huolen

staywithme.jpg jepapuu.jpg antakaa anteeksi kesäkuvien uudelleen vyöryminen. mä rakastan selata tunsikausilla onnellisia kuvia, varsinkin kesäisiä. oon muokannu ainakin sata kesäkuvaa, varmaan enemmänkin. näissä kuvissa on mun paras ystävä julia ja minä kaksi kesää sitten. sigman 50mm 1.4 aukolla varustettu objektiivi oli ekaa kertaa käytössä. tajusin just, että aurinko ei oo paistanu ainakaan kahteen viikkoon. tää on hyvä sanoo, mulla on jo ikävä. Martta

6 kommenttia:

  1. wow ootte kaikki niin kauniita!! :) miten muuten ootte saanu noin paljon lukijoita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, no ollaan nyt pidetty meiän blogii yli vuos ja siinä ajassa jotkut tunnetummat bloggarit on linkkaillu meiän blogii niitten lukijoille ku on tykänny :-) eniten varmaa tuli: fashion kills fast blogin kautta!

      Poista
  2. Aivan ihana blogi ! Ootte kokoajan nii hyvätuulisii ja ihanii kuvii ! <3 Voiks tätä teijän blogii seurata bloglovinissa?
    http://thinkimperfect.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen me pyritäänkin, kiitos paljon! :-) joo tässä tulee linkki:
      http://www.bloglovin.com/blog/2508974/young-blood

      Poista
  3. ootte ihania rakkaat. mul on ikävä teitä molempia <3

    VastaaPoista
  4. Can't handle this :-) Varmaan söpöin blogi ever?! <3

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm