27. joulukuuta 2012

joskus tuntuu kun nukahtaa, että jää välimaailmaan

IMG_6041.jpg mulla on vatsa täynnä perhosia eikä uni tuu luultavasti tänäkään yönä. kuuntelen kahen äksän biisejä, makaan sängyllä, tuijotan kattoon. tää on just tälläst fiilistely musaa, jota oon kaivannu. oon alkanu tajuilee asioita. mitkä tulee ja menee ja ne mitkä pysyy. oon alkanu helpottuu asioille, mille joskus nauroin katkerasti. asiat on opettanu mulle kovempaa itsekunnioitusta ja yhtäkkii oon tajunnu ettei mun ihan oikeesti tarvii miellyttää kaikkia. IMG_6043.jpg
p.s kertokaa sit ku ette enää jaksa ottaa vastaan tälläst kummallista hämy kirjotusta, mistä luultavasti kukaan muu ei saa mitään irti kuin minä itse. jos haluutte kuulla et millä hetkellä duunasin mitäkin ja milloin kuorin perunan ja minkä värisellä harjalla harjasin hiukseni ja milloin menin nukkumaan ja mitä söin niin voin sitäkin harkita. jeetje dit klonk echt raar
martta

24 kommenttia:

  1. mäki oon ruvennu tajuu ihan samoja asioita. aika siistii. siis, tajuta asioita, heh. :--) ihanat kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha se on kyllä ihan päätähuimaavaa... asioiden tajuuminen on kyl iha mahtavaa!!

      Poista
  2. no itseasiassa mua ihan oikeesti kyllästyttää ja ärsyttääkin kun aina on tollasta iha samaa tekstiä. tuntuu että joka kerta lukisin samaa sekavaa tarinaa jostai perhosista ja kuumailmapalloista tai jtn :D musta ois kiva kuulla siis ihan sellasta ns "normaaliaki" juttuu mitä useis blogeis kerrotaan, vaikka täähä on vaan mun mielipide!:) monetha saattaa rakastaa näitä teiän tekstejä mut mulle nää on vaa ihan liian tekotaiteellisia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä nää teijän kaikkien tekstit on ihania ja kuvastaa oikeesti just teitä! älkää pliis rupetko kirkottaa sellast "tässä päivän asu päällä oli neule ja leginssit ginatricotista. aamulla heräsin ja söin aamupalaa ja sitten menin kouluun. oli vähän tylsä päivä" paskaa. teijän blogi on ihana just sen takii et nää tekstit on erilaisia ja enemmänki teijän ajatuksia ja tunteita ku jotain saatanan tylsää kertomusta päivän kulusta ... pliis älkää koskaan muuttuko!

      Poista
    2. kuumailmapallot ja perhoset on kyl kieltämät ihan hiton kiinnostavaa diippii shittii ja kyllä heittämäl vie yli mun erittäin kiinnostavan elämän kulun kerronnan, josta luultavasti tulis viel enemmän PEE AA ÄS KOO AA tekstiä, mutta hei kommenttisi on otettu huomioon mähän se tässä just kysyin et keneltä menee jo yli. tekotaiteellista en kyllä alleviivaa, olen taiteilija parhaassa iässäni aamen kumartakaa ja tuokaa vähän palmunoksia jalkojeni alle.

      Poista
  3. mikä kamera sulla on ja mitä objektiiveja ja millä oot nää kuvannu? :-) teidän blogi on parhautta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo hirmu kiva kuulla! Mulla on siis käytössäni canon eos 450D ja sigman 50mm 1.4 aukolla toimiva obsku! :-)

      Poista
  4. hehe ehkä tyhmä kysymys näin myöhään mutta mikä huulipuna tässä postauksessa on :DD muistatkohan ees

    http://youngblood666.blogspot.fi/2011/09/before-1972-people-walked.html?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muistan! Toi on ihana huulipuna se tuoksuuki vesimeloonilta haha! :-D merkki on miss sporty ja sit väri on bubby gum! Harmi vaa et miss sportyy ei myydä suomessa, mut ton oon ostanu englannista ja ainaki kans täält hollannista löytyy:)

      Poista
  5. Tää blogi on just ihana näi!!
    älkää muuttako tätä sellaseks "tänään olin ulkona ja kävin ostamassa hm:stä paidan ja tässä kuva siitä minun päällä.. TÄÄ ON JUST PARAS BLOGI KU TÄÄ EI OO SELLAST HELVETINMOISTA MASSAPASKAA !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha huh ihana kuulla, itekkään en kovin henkilökohtaisesti lämpene tollaselle tekstille, jos siin ei oo mitään muuta omaperästä vivahdetta! :) toki moniin blogeihin sopii vallan mainiosti!

      Poista
  6. martta oot ihana ja tosi rohkee, mäkin haaveilen vaihtoon lähtemisestä mutta en uskalla. sun kuvat ja tekstit on upeita, älä ikinä lopeta. oot kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :') huisii kuulla!! kyllä toki vaatiii rohkeutta, mutta kannustan sua todellakin lähtemään! täällä on monen monta vaihtaria jotka aluks oli ihan hirveen ujoja tai ainakin pikkasen, mut ne on saanu tosi paljon itsevarmuutta messiin! suosittelen!

      Poista
  7. ootte tosi kauniita ja tää on tosi kiva blogi!:) Toi banneri on iha sika hieno!
    käykää kattoo mun blogii ja liittykää lukijaks jos kiinnostaa:)

    VastaaPoista
  8. Mun mielestä tällänen tekstityyli vaan sopii teijän blogille ja on ihanaa piristystä sille tusinatavaralle mitä joka toinen blogi nykyyän tarjoaa! Tää teksti on jollain tapaa outoa, salaperästä ja kaunista. Niin helposti samaistuttavaa ja piristää päivää! Aina ku on lukenu teijän tekstin tekis mieli pomppia riemusta! Niin hyvää, kivaa ja ihanaa! Älkää missään nimessä lopettako ja alottako sitä samaa kellon tarkkaa päiväohjelman kertomista! ei sellasesta saa mitään irti! Teillä on oma tyyli, joten pitäkää siitä kiinni!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MMMAUVAHTAVAA!! on kyl niin helpottavaa kuulla et joillekki passaa:) totta totta, miks lähtee muuttaa jonnekki toiseen suuntaan, ku tuntuu et on jo toisaalta löytäny oman tyylinsä! kiitti ihan ä-lyt-tö-mäs-ti!!!

      Poista
  9. pyhh, ei mitään perunan kuorinta romaaneja! teiän blogi on just sopiva tämmösenä, turha sitä on ruveta muuttelee mikskään:-) mitä nyt välil on kiva kuulla jotain ihan normaaliaki höpinää arjen menoista, mut kyl ne perhoset ja kuumailmapallot vie!
    tää on ymmärtääkseni lifestyle blogi, ja jos teiän lifestyle nyt on välil vähä diippiä shittiä perhosten ja kuumailmapallojen kera, ni se joka ei siitä tykkää häipyköön :)
    anyways mitä mä nyt tässä yritän sanoa, ni samaa rataa vaan! ;--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha diip shit, se on se mun juttu ja lifestyle!! perhosten&kuumailmapallojen valtakuntaa! Kiitos kiitos me jatketaan tätä hurjaa vuoristorataa etiäpäin vaan! :)

      Poista
  10. oioi kun sä kirjotat niin samoilla ajatuksilla kun mäkin... voi mul on sua ikävä ja spagettihirviöitä kans :--( miumau onneks aika menee nopee! haluisin vaan elää siellä sun kanssas ja kokee samat jutut. oon niin ylpee susta!

    rakkaudella,
    Japu

    www.onceiwalkedinparadise.blogspot.com ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SPAGETTIHIRVIö!!!!!!!!! MISS THAT BASTARD!!!!!!!!!!!!! <3

      Poista
  11. millon teette sen lempiblogit postauksen niistä linkitetyistä? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. valmistuu joko tänään tai huomenna! :) jänskää eikö vaan!

      Poista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm