9. joulukuuta 2012

pari rakkautta vaan

rakastan
mä tykkään maalata avaruuden mun kynsille, joulukuusenvalot ja kesäniityn. ne kimaltelee ja maailma oikeesti tuntuu vähän paremmalta.
mä tykkään myös vaellella kirjastossa, istahtaa lastenosaston punaiselle sohvalle ja katsella värikkäitä kuvakirjoja, selata satoja cd-levyjä läpi ja valita niistä lainattavaksi kaikkein kauniskantisimmat ja näin löytää jotain uutta ja erilaista.
mä tykkään maata meidän kotisohvalla ja pistää levyn pyörimään, tanssia mun mielessä, hymyillä arjen keskellä kun tuntuu että yhtäkkiä pakahdun onnesta.

julia

8 kommenttia:

  1. kirjotat todella kauniisti :)

    VastaaPoista
  2. komppaan toista anoa! (=

    VastaaPoista
  3. minä täällä jälleen, vakioanosi :--) tuun aina niin haikean hyvälle tuulelle kun lueskelen sun tekstejä ja hypähdän itsekkin mukaan seikkailuihisi, mut sellanenkin toive mulla ois et pistä ihmeessä lisää kuvia! Oot loistava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ohhooh vakioano vai! ihana kommentti kiitos sulle superpaljon!!! mul on vähän ongelmii nytte ku en saa ladattua kuvia minnekkään koneelle, niin täytyy ain hurjasti säätää niiden kaa...:-( mut toivottavasti pian saisin ratkastuu tän pulman ja sit kuvia tulee kans lisää!:-)

      Poista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm