1. helmikuuta 2013

juttuhan on se

lokinkaaryyppyy.jpg talvituli.jpg pihamaa.jpg keittiönikkuna.jpg juttuhanonse.jpg Hollantiin tuli talvi, mutta sitä silmiä häikäisevää lumenloistoa kesti vaan viikon. Tossut ei kastunu, kun minnekkään muualle paitsi pyörän selkään ei astuttu. Mulla tyhjenee onneks pää aina iltaan mennessä ja vaikkei mun huoneessa ole lämmin, nukahdan aina kun tahdon. Aamulla juon kuitenkin omenateen.

mutta mä pidän siitä, että sä juovut vähästä.
mutta meillä ei luultavasti oo minkäänlaista tulevaisuutta.
mutta mua ei haittaa, mä tarviin enemmän mitä voin ottaa.

ja vieläkin muistan sen päivän kun ensimmäistä kertaa mukin pohjasta näin silmän.
MARTTA

8 kommenttia:

  1. nää sun hollantipostaukset muuttuu aina vaan ihanimmiks. oot mahtava xoxo

    VastaaPoista
  2. mun on pakko iskee tänne nyt tällane hullu hehkutus tänne: siis teijän blogi on ihan ylivoimasesti maailman parhain!! kuvaatte sika hyvin, teijä kirjotustyyli on ihana ja saan vaa ain teijä postauksii lukies selalst jännää inspist :) se on ihanaa ku kirjotatte niin piristävän omalaatusesti, teijä meno vaikuttaa asialliselt nuoruudest nauttimisest ja ootte yksinkertasesi parhaita!(:

    VastaaPoista
  3. Haha eikä, sama juttu oli viime talvena, en vaan voi tajuta miten jossain voi sataa lunta vaan viikon ajan?!

    VastaaPoista
  4. voi martta, olet upea.

    VastaaPoista
  5. on ehkä pakko päästä hollantiin, teet sieltä nii söpöjä päivityksiä!

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm