2. huhtikuuta 2013

Pizza for president

kukkahipsteri Tänään oli tosi huono päivä, kunnes pääsin puol yheltä koulusta. Sitten pyöräillessä aloin taas huomaamaan niitä pikku juttuja, mitä on ihanaa huomailla. Päätin myös että kevät on mun lempivuodenaika koska kaikki alkaa heräilemään siihen onnelliseen olotilaan. Hain itelleni surupizzaa ja ajattelin ystäviä Suomessa. Se pizza piristi mua niin paljon, että nimesin sen hyvän päivän pizzaksi ja mun päivästä tuli hirmu hyvä päivä yhden nimeämisen voimin. hipsterikaks Ja tässä tokassa kuvassa taas uhmaan jokaista luonnonlakia tuijottamalla suoraan aurinkoon!
martta, teksti viime viikolta

15 kommenttia:

  1. :----)! martta antaisiks mulle jotain pieniä dami-vinkkejä? lähen sinne 37 päivän päästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahan toki! Ja heiiii mitkä päivät oot siellä, sillä Sanna, Julia, Maija ja Erika on kans tulos joskus kuukauden pääst mua moikkaamaan ja asustelemaan dameihin neljäks päiväks? Voisin tehä tässä jossain lähiaikoina myös ihan postauksen Amsterdamin kukkaloistosta ja samalla niistä kultaisista vinkeistä (haha kuullostaa et olisin asiantuntijakin, ehei mut kyl mää jotain kai tiiän XD)!

      Mut niiin ainakin oon ihan rakastunu 2nd hand clothing store Episodeen, josta löytyy IHAN KAIKKEA ja niin mageeta käytettyä vaatetta, että ei hittovie! Yks miinus on vaan, että hinnat ei oo yhtä alhaisia kuin esim suomen kirppareiden, mutta kyllä mä sanon, että tuolla kannattaa käydä! Dameis on kait kaks Episoden liikettä, mut ite oon käyny tuol Waterlooplein osotteen puodissa ja siinä samaisella kadulla on monta muute 2nd hand liikettä ja keskellä sitä tietä hyvän ilman osuessa kohalle koju myyjiä, mm. upeiden reppujensa kanssa!

      Poista
    2. joo hei tiijän noi episodet (sun instagrammin ansiosta!) ja aijon kyl käydä! maijan kaa ollaanki jubailtu täst mut valitettavasti mä tuun vasta vähä myöhemmin, helatorstaista 4päivää eteenpäin. mut ihanaa tulla! ja tee ihmeessä damipostaus. mua kiinnostaa muutenki sikana millast sulla on ollu siellä :)!

      Poista
  2. sä oot martta ihana pieni mörrimöykky :3 tuntu toi auringonpaiste tulevan tänne munki pimeään koloon vaik koeviikon angsti yrittää ottaa musta otteen :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sofia oot ihana ja mulla on ikävä! Määähähäh oot ihanananana kiitos :') tsemii koeviikkoon!

      Poista
  3. Wow voiks teit seurata instagramis?:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voihan meitä;
      sanna = sannahonkaniemi
      julia = jultski
      martta = mara666 (ei ole älypuhelinta hehe oon varmasti viimenen teini ikäinen joka ei sellasta omista)

      Poista
    2. mara heii oon nykyään juuli007 hehe kyllästyin instagramii ja poistin sen mut sit tein heti uuden... mut siis juuli007 nimellä löytää julian!

      Poista
    3. höhö katos vaa, sori julppa!!!

      Poista
  4. oot tosi kaunis!:)

    VastaaPoista
  5. vaihetaanko hiuksia :-------(((( sun on ihanat äääw

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiiiitos hirveesti! :-) voishan sitä ehheehee!

      Poista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm