18. huhtikuuta 2013

Things won't change until we do

webcam_image2 webcam_image.jpg

10viikkoa enää tätä mun rakasta vaihtovuotta jäljellä ja fiilikset on kyllä perinkummalliset. oon samaa aikaa löytäny kaiken sen paniikin ja haikeiden fiilisten keskeltä rauhan, johon aina välillä uppoudun. vaikka tiedän, etten saa tätä samaa elämää enää koskaan takaisin, voin aina palata mun toisen rakkaan ja toisten parhaiden ystävien luokse. mulla on nyt kaksi kotia ja maailmalla ihmisä jotka mua rakastaa ja joista mä yhtälailla välitän minne ikinä menenkään. musta tää on tosi hieno fiilis. aion vielä tehdä kattavan ja luultavasti iha hemmetin pitkän ja läpikotaisesti jauhetun postauksen koko vaihtovuoden prosessipätkistä ja muusta jännästä materiaalista. luultavasti siellä on joitain, jotka mietiskelee maailmalle lähtemistä vaihto-oppiluuden kautta.

p.s mun suomen kieli sheikkailee tällä hetkellä jossain muualla kuin siellä missä pitäisi. pliidu armahtakaa mua, en oo puhunu kohta yhteentoista kuukauteen mitään muuta, kun hollantia ja pari hiton hauskaa puhelua huanola suomela sannan ja julian kanssa. MARTTA

8 kommenttia:

  1. martta olet niin ihana veijari!!!! kauhia ikävä.... voi kun ois jo kesä! voinko tulla dameihin nökee sua....pliiiis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. senkin vajukkivejukki japsupapsu!!! mä voisin vaikka syödä tämän ikävän kun se on niin ikävä vaikkei ikäviä asioita ole aina niin kiva syödä, mutta vaan sen takia ettei olisi enään ikävä ja olisi kesä. voit tulla tänne otan kaiken maailman vierailijat aina avosylin vastaan! hih

      Poista
  2. Osasitko hollantia jo ennen ku menit vaihtoon? Voisitko tehdä videon jossa puhut hollantia? :)) ps. Rakastan teijän blogia ja oot söppänä:) hih

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En itseasiassa osannu sanoo sanaakaan ja vielä vikana iltana suomessa sanna yritti lukee äidin ostamasta kirjasta mulle jotain kielioppia mut mä olin niin innoissani etten pystyny keskittyy mihinkää ja heiluin vaa ympäri huonetta! :-D

      oon siis oppinu ihan kokonaan puhumaan hollantia seitsemän kuukauden aikana täällä ja voin itseasiassa sanoa että oon ihan hitsin ylpee ittestäni, sillä olen lähellä fluenttia hollantia... jännää hihih :-)

      ja huiii kuullostaa kyllä aika jännältä idikseltä, vois ehkä puntaroida tota videon tekoo ja kiitti sulle :)

      Poista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm