24. toukokuuta 2013

Slow Magic

IMG_8982 IMG_7975 Mä näin yhtenä yönä unta siitä, että oli hyvin hiljaista ja loppukesä. Kun ilmat oli jo kylmenemässä ja vihreä väri oli muuttumassa tummemmaksi. Kuljin sitä meidän vanhan talon kapeaa polkua ja sinä istuit rauhallisesti siinä portailla. Et huomannut minua, mutta tiesit jonkun olevan läsnä. Istuit vaan ja katselit taivaalle. Ehkä katseesi kohtasi ihan hetkeksi ja sillä hetkellä minua vähän helpotti. Unissa hetket on aina nopeita ja usvan peitossa, muttei tällä kertaa. Oli niin rauhallista. Ehkä jopa niin, että mua alkoi nukuttaa ja heräsin. Martta

6 kommenttia:

  1. ää oon himonnu tollasii korkeit sukkii ikuisuuden.
    ja ain ihan täydellistä tekstiä ;_;
    just tää kaikki ihana tekee teidän blogista ihanan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :') tälläset kommentit tekee blogin pitämisestä kerrassaan mahtavaa!

      Poista
  2. ompa täydelliset arskat, sukat ja teksti!

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm