21. toukokuuta 2013

There's more bikes in Amsterdam than people

myllyi.jpg mylly.jpg lovepink.jpg loveit.jpg kukkii.jpg hassussaautossa.jpg sterrejamä.jpg kanaali.jpg iloistamenoa.jpg amsterdam.jpg Ennen mä inhosin tulppaaneita ihan hirveesti, ja nyt mä niistä niin pidän. Tykkään kapeista kujista missä ohittaminen on vaikeaa. Ja siitä kun jollain on salaisuus silmissään. Nyt sataa jo kolmatta viikkoa ja jonkin on pakko olla pielessä, kun suomessa on kauniimpi sää kun mulla täällä ''etelässä''. Viisi viikkoa aikaa ja mulla on suuri nälkä nähdä vielä lisää. Viidennen kerran istuin autossa ylittämässä Saksan rajaa takaisin kotiin Amersfoorttiin ja ajattelin, että tässä sitä mennään. Viho viimeistä kertaa. Viimeistä kertaa tänä vuonna hymyiltiin sillä porukalla yön pimeydessä, mies soitti kitaraa ja lauloi tulen äärellä. Me juotiin viiniä ja lapset pomppi yön kostuttamalla trampoliinilla. Jossain siellä juoksi Otto kaniini eikä suostunut rapsutettavaksi. Ja voi miltä se tuntuukaan, kun hän sanoo kaipuu silmissään, mutta silti hymy huulillaan: 'Have a nice life' ja silloin sen tajuaa. Mä vihaan hyvästejä. Mä oon hyvästelly liikaa ihmisiä tänä vuonna. MARTTA

12 kommenttia:

  1. toi uus banneri on nii magee :o ja hienoja kuvii!

    VastaaPoista
  2. aaaa ei hitsi nää kuvat on upeita!! oot ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei hitsi mä vaa hymyilen tääl hoiii :') kiitos!

      Poista
  3. voi mara <3 ihanaa kuitenki ku tuut koska mä oon vähä kaivannu sua!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi sinä siellä kuka sitten oletkaan, kyllä minullakin on kaipuuta moniin asioihin luultavasti myös sinuun anonyymiseeni! pian nähdään!

      Poista
  4. voisitko tehä videon jossa puhut kuulumiset hollanniks ja sit myös saman suomeks? se ois tosi kivaa;))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo lupaan tehdä sitten viimeistään kun oon kotona suomess! jäiks olis kyl hirmu jännää xD

      Poista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm