15. kesäkuuta 2013

kutsukaa mua ladyks

tässä tälläinen pieni tarina teille:
huhtikuun 27. päivä tapahtui jännittäviä nimittäin saavutin täysi-ikäisyyden! martta väkersi blogiin onnittelukirjeen sormuksen ritareilta ja kirjoitteli onnentoivotukset tässä postauksessa ja mainitsi jotain karkeloinnista skotlannin nummilla. naureskelin kun luin postausta ja ajattelin, että martta nyt on vaan vähän outo ihnulainen, kun aina se tollasia kummallisuuksia pakertelee. mitähelevettiii no sittenhän me karkeloitiin ja bailattiin ja oltiin ihan kreisejä mun synttäreillä ja kaikenmaailmanmoiset skotlannin utuiset nummet jäi unholaan. ai hitto toi kuva on muuten hieno, kiitti mara!
vähän ajan kuluttua synttäreistä, ja tästä päivästä muutamia viikkoja taaksepäin postiluukku kolahti tömäyttäen lattialle normaalia suuremman ja paksumman kirjekuoren. sitä ois voinu melkeen kutsuu jo varmaan paketiksi. se tuntui aika pehmeältä ja mun yllätykseksi siinä luki etupuolella mun ihan ikioma nimi! en hirveen usein saa postia. paitsi jostain tyhmästä pankista. huoh. ei mua sellaset kiinnosta. paitsi just sain kyl yhen postikortin. se oli kiva ylläri. jokatapauksessa  innoissani revin siis kuoren auki. mutta mitä ihmettä. en ymmärrä. mikä tämä tälläinen dunans castle on? olenlady ihmetys kasvoi. mihin arvontaan oikeen oon laittanut mun osoitteen ja nimen, kun tälläsiä putkahtelee postiluukusta? esittelin koko perheelle paketin sisältöä. kuoressa luki, että se oli tullut ihan skotlannista asti. skotlannista. kotona pähkäiltiin koko perheen voimin mystisen paketin arvoitusta.
olenladymitähelee
sisältä löytyi sineteillä varustettuja kirjeitä jotka oli osoitettu mulle. siinä luki kaikki mun kolmea nimeä ja sukunimi ja kaikki. karttaan oli merkattu rastilla mun omistaman maan paikka. kaikessa kummallisuudessaan tää mystinen skotlantilainen paketti kuitenkin unohtui päivien kuluessa ja arki jatkui normaalisti. kunnes eräänä päivänä... postiluukusta kolahti samanlainen paksunpuoleinen kirjekuori. melkeen niinku paketti. ja se oli taas osotettu mulle. olin jo vähän peloissani kun avasin paketin ja sieltä paljastui ihan samanlainen dunans castlen esite, kirje ja kartta. taas perheen kanssa mietittiin, että mitä kummaa on tekeillä. lueskeltiin kirjeitä ja naurettiin, että mua täytyy tästä lähtien kutsua lady julia of chaol gleanniksi. aloin jo miettimään, että oonko mä joku skotlantilainen kauan kadoksissa ollut prinsessa. jotenkin kummasti kirje kuitenkin naureskelujen ja pohdiskelun jälkeen unohtui taas.olenladyhhahahaha
elämä jatkui siis normaalisti kunnes me sitten yks päivä me istuskeltiin sannan kanssa annin sohvalla. turistiin niitä näitä ja sanna putkautti kysymyksen: "ootkos saanut postia lähiaikoina?" siinä sitten rupesin selittämään että joo mitä ihmettä saan koko ajan kirjeitä jostain dunans castlesta, omistan kuulemma maata ja oon lady of chaol gleann. hemmetti, kun anni ja sanna purskahti nauramaan. hemmetti olishan mun pitänyt arvata. ne kierot siat. yleensä kun ystävä antaa sulle syntymäpäivälahjan niin se on koru tai lahjakortti tai antti tuiskun levy, mutta mun kohdalla asiat on eri tavalla. mä sain mun ystäviltä 18-vuotislahjaksi palan maata skotlannista ja arvonimen lady of chaol gleann. täytyy varmaan alkaa varailemaan jotain matkaa skotlantiin, että pääsen katsastamaan mun tiluksia.

jos innostuitte lahjaideasta tai haluutte yllättää kaverin niin klikkailkaa ittenne tänne, tällästä lahjaa ei ainakaan helposti unohda!

terveisin lady julia aurora mikaela of chaol gleann

12 kommenttia:

  1. oisko ehkä paras lahja ikinä :'D XD !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kieltämättä aika huikee XD mun kamut on nii vajakkeja...kuka ees keksii antaa jotain tollast lahjaks???

      Poista
  2. Vastaukset
    1. suomi on menny iha kreisiks ku sä et oo tääl! kaikki vaa pariutuu ja mä oon leidi ja kadut on täynnä etanoita!!

      Poista
    2. What mitä voi eiiiii mua pelottaa nyt viel entist enemmä!!!

      Poista
  3. ei vitsi kuin siisti lahja :D !

    VastaaPoista
  4. ahahhaahah super hyvä lahja! :´)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ainakaa kekseliäisyyden puutteesta voi kamuja syyttää hahahXD on tää leidinä olo ja maanomistaminen aika koleeta

      Poista
  5. maailman hienoin lahja oon iha kateellinen!

    VastaaPoista
  6. sul on parhaat kaverit maailmassa varmasti!

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm