11. kesäkuuta 2013

mun alkukesää

valo.jpg kasvi.jpg penkkituoli.jpg mymilkshake.jpg shadow.jpg pyydän ensinnäkin anteeksi sitä, että meidän postaustahti on yhtä hidas kun tän vikan kuvan kuoreensa piiloutuneella etanalla. mut nyt on kesä jos joku ei vielä tiennyt ja vikat viikot jäljellä mun ikinonnellista vaihtovuotta. mitään en haluu missaa joten mua ei luultavasti täällä enää kahden ja puolen viikon aikana nähdä. ehkä mun maailman vetelyksimmät kamut sanna ja julia saa jotain aikaan. eli ei, haha. mut joo adios amigos mä meen nyt lukemaan mun jännittävää hollantilaista kirjaa ja nauttimaan yön tummista äänistä. huomenna herään kahentoista aikaan kouluun (oon ainakin siis vielä kaksi viikkoa koulussa) ja viikonloppuna räjähtää pinkpopissa. jos jotain kiinnostaa kyseisen festarin line-up niin suosittelen tsekkaamaan. mulla on kaks kertakäyttökameraa ja pussi nuudelia mukana ja kainalossa parhaimmat gimulit. mua hymyilyttää niin ja oon umpirakastunut hollantiin.
martta

1 kommentti:

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm