25. kesäkuuta 2013

mun kaverit palaa maailmalta

ihnut collage kaunisliina collage2 mäjaliinus liina tuli takas! se palas mun ja sabinan suloiseen syliin argentiinan villistä luonnosta. ja essiki on tullu takas englannista jo kuukaus sitte, vielä martta puuttuu ja mun rakkaudenpiiri on kokonainen. se on nii hassuu, kun näkee vaihdosta palanneita kavereita vuoden jälkeen ja kaikki on ihan ennallaan, ihan niinkun ne ei olis ollu päivääkään poissa. pahoittelen mun ulkonäköä näissä kuvissa oon hieman kipee ja meikitön, mut ehkä se ei haittaa. koska näissä kuvissa mä oon onnellinen.

sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm