23. kesäkuuta 2013

savuisia suudelmia

kesäpäviähoi kesäpäiväkaalalal nää kultakukat on joskus koristanut mummin korvia, mut nyt se antoi ne eteenpäin mulle. mä varjelen niitä mun aarteena.kesäpäivähoohohoookesäpäivähoho mummin kaapit on myös täynnä ihania pieniä kukkaroita ja laukkuja, joiden sisälltä voi löytää kuivattuja ruusunlehtiä tai marmorikuulia.kesäpäivähiiiikun mä makaan sängyllä, aika juoksee eteenpäin. aurinko liikkuu taivaalla ja löytää oikean kohdan. sen säteet soljuu kaihtimien läpi raidoittaen koko huoneen. kesäpäivähihihihikesäpäiväaaaahkesäpäevä
nyt mä pidän majaa hangossa. päivisin makaan rannalla ja aurinko saa mun posket punottamaan, iltaisin tanssin lumpeiden valtaaman lammen reunoilla ja kastan varpaani rantavedessä. hämärästä löytyy yhtäkkiä käsi josta voi ottaa kiinni, vaihdetaan savuisia suudelmia hopeapajun alla.

hei nyt saa muuten heitellä postausehdotuksia sun muita mielipiteitä ilmoille! mulla tekee välillä tiukkaa postailla, kun ei oo omaa konetta olemassa ja pappa kantaa läppäriään mukanaan, mutta kyllä mä ain jotain kekkasen. eli siis kansalaiset laittakaa ehdotusta sun muuta jos siltä tuntuu, ois kiva tietää et millasta juttuu te haluutte nähä ja lukee!

julia

16 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. no kiitos kiva jos tykkäsit:-)!! tälläset kommentit on ain nii ihaniaaa!

      Poista
  2. ehdotus olis että videoita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehdotus otettu vastaan! sannalla saattaa olla tuloillaan jotain ja voisin itekki rupeilla väsäileee ku ois vaikku kuinka paljon ideoita! niis on vaan aika paljon duunii niin sen takii niitä tulee blogin puolelle vähän harvemmin:(

      Poista
  3. ah mä sulin noille suudelma-ajatuksille

    VastaaPoista
  4. hei miksi poistitte edellisen informaatio postauksne? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska joku laittoi meille linkin missä selvitettiin asioita tarkemmin kuin olemme itse mistään lukeneet ja koimme postauksen olevan täten turha. http://pienivarpunen.blogspot.fi/2013/05/hidastakaa-vahan-hatikoijat.html

      Poista
    2. niiden piti ite kivuta tynnyristä ulos koska se ei oo totta!

      Poista
  5. Mulla ois kannssa toive, nimittäin taisin just tajuta, etten oo koskaan nähny siun koko vartalokuvaa/tyyliä/vaatetusta! Olisko mahdollista joskus siis jonknlaisia asukuvia saada? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa joo ei täällä blogissa hirveen usein kuvii musta edes näy saatikka sitte KOKOVARTALOkuvia, en jotenkaan viihdy kameran edessä samalla tavalla kun sen takana:-( voisin ottaa missioks nyt sinne kameran etupuolelle siirtymisen ja laittaa tuloksia kuvaussessioista tännekki :-) välil must tuntuu et meiän lukijat ei ees tiiä milt näytän kun laitan niin harvoin mitään kuvia ittestäniXD asu/tyylikuvia siis tulloo mut sellasia "tässä päivän asu"-postauksia ei varmaan iha. hirveesti kuitenkaan tänne tuu!

      Poista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm