26. heinäkuuta 2013

karhusaari

IMG_8297 IMG_8358 IMG_8284 IMG_8280 IMG_8317 IMG_8270 IMG_8232 IMG_8485 IMG_8498 IMG_8319 IMG_8329 käytii bongailee parit karhut metsistä ja fiilistelemässä kuuta taivaalla möllöttävää. ei se ihan täysikuu ollu, mutta henkeäsalpaavan kaunis kuitenkin. mä ajoin mun korjauksesta tulleella hindupyörällä (pari yötä takaperin vedin voltin mun pyörän kanssa, iskeydyttiin kummatkin asfalttiin ja mun beibestä katkes poljin) ja japu päräytteli mun vieressä sen vespalla. viiletettiin halki tapiolan, huudettiin meiän huudeille hyvää yötä ja ihmeteltiin mihin aika meni. vielä pari vuotta sitten karhusaaren ranta oli kuin sahara, ei ehkä niin kuuma mutta suuri kuitenkin. nyt kun me rantauduttiin sinne levän valtaamille dyyneille, pääs rantaviivan harppomaan vain parilla askeleella.
martta & janette

17 kommenttia:

  1. ihan täydellisiä kuvia!! ootte hurjan kauniita molemmat :3

    VastaaPoista
  2. wow upeita kuvii & upeet mallit!

    VastaaPoista
  3. upeita kuviii!!! (: ja martta mistä noi sun aurinkolasit on, oon ettiny tommosii koko kesän! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ne on berliinin urban outfitterssistä joskus hmmm talvella ostetut?

      Poista
  4. oottepas lähellä olleet kuvailee! upeita kuvia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tapiola on pee niiku paras ja karhusaari koo niiku kova-mesta!! xD

      Poista
  5. voisitko tehdä videon jossa puhut hollantii ja suomee?

    VastaaPoista
  6. ootte ihan älyttömän kauniita :o

    lifeinmyeyes--hilkku.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia, olette niin kauniita! Rakastan high waisted shorts! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MÄKI TYKKÄÄN IHA KAUHEESTI!! oon iha hurahtanu niihin paitsi nyt vaihtarivuoden jälkeen ne on aina välillä aiheuttanu mulle pientä tuskaa ku en voi enää hengitellä mun pömppiksen kans samal taval ku ennen x'D

      Poista
  8. Aivan ihania kuvia! Ootte tosi nättejä ja vaatteetkin on niin kivoja :3

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm