4. heinäkuuta 2013

loppu hyvin kaikki hyvin, muttei kuitenkaan niin hyvin

miesie Tiistai iltana tulin kotiin, mieli on kaaosta. haluun selvittää mun pään ja ahdistaa, mut sauna puhdistaa ja mulla on mun parhaat ystävät mun vierellä. kaikestä pääsee yli, tiedän sen nyt. heinäkuu on kaunis ja suomi myös. mun s kirjaimen lausuminen reistailee ja eilen tajusin, kuinka ihana helsinki oikeastaan on. ilta auringon kuullatessa kattojen harjat, tarttuessa toisen käteen ja antaen pusun poskelle tajuaa, että on tullut kotiin. hyvästi vaihto-oppilas vuosi, tulee ikävä. mä oon valmis kaikelle uudelle.
martta

4 kommenttia:

  1. tervetuloa suomeen :) ! oot huppu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos kiitos! :') huppu hihihi sehän mie!

      Poista
  2. vuosi on menny ihan hurjan nopeesti ku vastahan täällä oli kuvii sun läksiäisistä :---OOO ääk oot ihana tervetuloo takas =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, vieläkin kummastutta. Minne se aika katosi? Kiitos!

      Poista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm