13. elokuuta 2013

Ikuinen kysymysmerkki, toisella nimellä: Hiukset

Voi vinde! Kuulkaas tätä tytöt ja pojat! Meitsi voitti just jotain tosi koleeta.
Kerrankin mun onni käänty ja voitin iki-ihanan Veronikan blogin kautta jotain ihan suurenmoisen maseeta. Kelatkaa nyt, mä en oo koskaan voittanu mitään ja toissapäivänä muhun otettiin yhteyttä ja kerrottin, että mä pääsen toteuttamaan Salon Noir'issa makeoverin mun hiuksille Vappu Varjorannan käsittelyssä. Eikä siinä vielä kaikki. Tapahtumasta tullaan myös tekemään jonkin sortin video (julkaistaan wearelblogsin facebook sivuilla), johon Cubus sponsoroi rekillisen vaatteita ja mä pääsen valitsemaan niistä mieluisimman päivän asun, hui apuua! Ei tosta päivä vois parantua. 

Nyt sitten pitäs vaan alkaa tekemään päätöksiä, että mikä on se seuraava askel minkä tulen ottamaan koskien hiuksiani. Mulla on siis tälläset perussuomalaiset puolipitkät, auringon vaalentamat blondit hiukset. Pari talvea takaperin lisäilin vaaleita raitoja, mutta muuten en oo koskaan mistään radikaalista uskaltanut edes unelmoida. Oon yrittäny kasvattaa mun reuhkaa jo tässä parin vuoden ajan ja pikku hiljaa se alkaa kasvaa, hitaasti mutta varmasti, joten pituutta en mielelläni lähtisti pois leikkaamaan. Ainahan niitä kuolleita, katkottavia latvoja kuitenkin löytyy. Samana iltana, kun kuulin voitosta, aloitin kiivaan keskustelun parhaiden kavereiden kanssa, asiana hiusteni tuleva muodonmuutos. Ideoita tuli. Hyviä idiksiä ja sitten kans niitä sateenkaarenväreillä koristeltuja irokeeseja. Seuraavista kuvista voitte saada ideaa mihin suuntaan haluisin alkaa toteuttaa tätä tukkaprojektia.

ekakukka

Väsäsin parit kollaasit siitä, minkälaisista hiuksista oon jo pitkään haaveillut. En mitä luultavammin ala toteuttamaan tummia värejä, koska joskus olis varmaan kiva taas päästä takaisin siihen omaan hiusväriin. En tiedä hiuksista melkein mitään, joten seuraava teksti voi kuullostaa jollekkin expertille ihan hassulta. Ekasta kuvasta löytyy vaaleanpunainen hattarapää, mikä jotenki aika hyvin kuvastais mua. Oikealla taas vaaleansininen dip-dye, mikä olis turvallisempi, mutta kuluttais latvoja kans aika lailla. Mulla on kai aina ollut melko kuivat hiukset. Monivärinen dip-dye olis kans ulala! Kummatkin näyttää ihanilta, enkä osaa vielä ollenkaan päättää, mutta kuitenkin tuo Strawberry pink on tällä hetkellä ehdoton suosikki ♥ niin ihanat!

Tässä alemmassa kuvassa on taas Julian idea, kaunis haalean, persikkainen sävy. Oon ihan rakastunu pastellin väreihin hiuksissa. Nää voi taas toisaalta ehkä alkaa taittumaan ajan kuluessa enemmän keltaseen, en toisaalta tiedä tarkalleen! 

tokakukka

Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mitään ei ole vielä edes lukkoon lyöty! Olis kuitenkin ihan mahtavaa kuulla teiltä lisää idiksiä. Miltä kuullostaa jo valmiit esimerkit, vai pitäskö repästä jotain ihan muuta? Kertokaa villeimmätkin hiusunelmanne!


Mitä siis sun mielestä mun pitäisi tehdä hiuksilleni ensi viikolla toteutettavassa muodonmuutoksessa?

Kuvat pinterest
Tereveisin suuressa jännityksessä elävä
Martta

10 kommenttia:

  1. täällä kans yks hiuksista mitään tietämätön!! oon iha urvelo näissä juttuissa, mut toi vaaleenpunainen vois olla hirveen kivannäköinen sulla! :)

    terveisin,
    ei koskaan hiuksia värjännyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää taitaa oikeesti olla joku laajempi syndrooma! siis iha oikeesti oon iha turvelo, just ja just ku muistan päivittäin hiukset harjaa ja sit osaan laittaa nää ponnaril kii ja aukasta xDD ja joo ihkuttelen tota vaaleenpunasta iha kybäl!!

      Poista
  2. noi ensimmäisen kuvan pinkit hiukset on juuust semmoset mitkä tulee mielee ku aattelen sua, tai tommoset samanlaiste mut viel vaaleempina ja hennompina! ois niin täydelliset! :-*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :') voii hihi, mustaki ne ois iha älykoleet just sillai haaleina ja raikkaina ja pehmeinä ja hentoina ui!!! pakahdun ihan ku oon samaan aikaan niin jännittyny ja onnellinen!

      Poista
  3. siniset dippaukset näyttää nii hyviltä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oih niin näyttää! Mulla on tosiaan joskus ollu puoltoista vuotta sitten kotitekoiset dip-dyit hiuksissa ja jo silloin tykkäsin ihan hirveesti! :-)

      Poista
  4. tollaset haaleet vaaleenpunaset ois kyl tosi ihanat sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sellaset ois kyl aika nasta juttu!

      Poista
  5. "...kans niitä sateenkaarenväreillä koristeltuja irokeeseja" eiks muka kelvannu hä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitään ei ole vielä lukkoonlyöty;-) mä voin aina vaihtaa viimehetkellä mun suunnitelmaa!

      Poista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm