13. elokuuta 2013

kaupunki, joka ei koskaan nuku

collage8 collage1 usa7 usa9 usa10 usa8 collage3 collage10 collage2 usa2 usa1 usa3 usa4 usa5 usa11 usa6 collage7 collage9 New York ja mun serkun graduation, mika valmistui ja me kaikki juhlittiin. oltiin matkassa 3 viikkoa ja mä totesin, että oon maailman huonoin shoppailija ja että Manhattan on ihmeellinen. mä olin ekaa kertaa manhattanin yössä ja elämä tuntui jännittävältä. mä unohdin kaiken ja elin jonkun toisen elämää. nyt istun kotona enkä haluu mennä nukkumaan, huomenna pitää herätä taas ensimmäiseen koulupäivään ja palata arkeen. ulkona sataa ja mulla on ikävä jonnekkin ihan muualle.

sanna

6 kommenttia:

  1. asuuko sun serkku perheineen ihan pysyvästi Jenkeissä vai miten se valmistu tuolla?:) onko serkkus kokonaan suomalainen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo asuu ne ja se on puoliks suomalainen! äiti on amerikasta ja isä suomesta:)

      Poista
  2. näyttää upeelta! hienoja kuvia oot ottanu :--)

    VastaaPoista
  3. sikke kivoi kuvii santsu!! <3 ps. ihana se pinkki mekko t.anni

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm