29. elokuuta 2013

☾ kenkäunelmia ☽


tumblr_mg02a34Jbw1rexaxfo1_500_large
large-14
ah nää kun saisin... samettiset, kiiltävät ja kukkaiset
collagekenkkuudrmartensflowers kenkuliiitt tumblr_mak7oitE4G1r30u3wo1_500_large collagekenksut large-6kenkkikankki tumblr_mckg51MiYv1qad2wmo1_500_large large-9kenkulit
Ei kesä vielä oo mennyt, täällä se vielä paistaa ja lämmittää sormenpäitä ja varpaita. Kuuman asfaltin, pehmeiden ruohotupsujen ja liskojen valloittaman aamuisen kallion tuntu on mun jalkapohjissa. Muistan kostean hiekan ja viileät aallot, muistan sen pienen kivisen hiekkapolun kesän alussa. Sen, joka johdatti meidät valkoisen niityn keskelle ja salaiseen uimarantaan. Ilmassa leijui kesän tuoksu ja hypimme nokkosia karkuun. Jalkapohjat paljaina kahlasimme syvälle öiseen veteen.

Kesä tuntuu kesältä silloin, kun ensimmäistä kertaa kävelee öisillä kaduilla ja asfaltin pinta on vieläkin lämmin jalkojen alla.

Nyt jostain syystä muhun on iskenyt kuitenkin ihan hullu kenkähimo, niin oli pakko tulla jakamaan mun palava rakkaus näihin yläpuolella oleviin yksilöihin. Ah oon ihan rakkaudenkiemuroissa. Noit kuvia ois ollu vaik millämitalla, mut valitsin valioyksilöt tähän mun rakkaudentunnustukseen. Ostakaa mulle noi. Pliis. Ees noi kukkaset vansit; näin ne sekunnin vilaukselta jonkun instagram-videossa ja huhhuh se oli menoa se, menetin mun sydämen samantien. Tulkaa mun luokse beibit.

Julia

kuvat: weit


3 kommenttia:

  1. aloin melkeen itkee koska kesä. onneks syksylläki voi rakastaa. rakastuu.

    VastaaPoista
  2. oooi mama miten ihanii kenkii :3

    VastaaPoista
  3. Mä muistan valkosen niityn ja salaisen hiekkarannan!! ja jos ei noi kengät kömmi sun kainaloon nii minä sit sen sijaan <3

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm