18. elokuuta 2013

Pikkuprinssi

IMG_9194 jokukakka IMG_9069 IMG_9218 IMG_9230 IMG_9208 IMG_9238 IMG_9325IMG_9341 kulmankundit Mun pikkuveli pääsi tänään ripille, voi vinde susta on tullu jo iso. Ei siitäkään kauaa, kun vanhalla asunnolla juostiin puumiekat koholla otsolahden aavelaivan kimppuun, tai kun vihreää niittyä ylittäessä pelättiin tippuvamme myyränkoloon ja sairastuvamme kuumeeseen, missä kieriskeltäisiin päikkäriunien tavoin painajaisiin. Me etittiin pimeästä puutarhasta rottien koteja ja toivottiin että meidät imastais niiden sokkeloihin. Olit mun pikkuprinssi ja mä suojelin sua kaikelta. Suojelin sua tältä maailmalta, mistä ei vielä taannoin osattu pelätä mitään muuta kuin yöllisen jääkaapin hurinaa. 

martta

5 kommenttia:

  1. aivan ihanat nuo punaset korkkarit !! mistäs ne on kotoisin? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon ostanu ne pari vuotta takaperin Tallinnan Bershkasta! :-)

      Poista
  2. tahdon punaiset korkokengät, nyt! Mara oot ihana ja herrajesta kun on kivoi kuviii. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyl ihnut ku sopii niin moneen asuun, mut kans ihan hempskutin korkeet... Minä joka kävelen koroilla just sen kaks kertaa vuodessa hehe. Ja iisoooo kiitos :')

      Poista
  3. Aivan mielettömän ihana blogi teillä!!! :) rakastuin! :) vaikutatte hirveen ihanilta ihmisiltä kaikki :)

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm