1. syyskuuta 2013

pikku prinsessa

pp6 pp4 pp1 pp2 pp3 pp8 pp9 pp10 pp11 pp15 pp12 pp14 pp17 pp16 pp13 pp19 pp20 pp21 pp22 pp23 pp24 pp25 pp18 mun pikkusisko pääs viime viikonloppuna ripille ja aika kuluu nopeemmin ku mä voin ymmärtää. ihan ku vielä eilen sä olisit ollu se pieni pellavapäinen takkutukka, joka sukelsi mun kanssa kaikkiin erilaisiin maailmoihin. aina välillä me oltiin keijuja ja me rakennettiin maailman hienoin maja meidän vanhempien huoneeseen, joskus me oltiin prinsessoja ja joskus me oltiin tutkimusmatkailijoita meidän suurella takapihalla. me lähettiin yhdessä pieninä suureen seikkailuun, kun muutettiin perheen kanssa englantiin ja kohdattiin yhdessä myös se hirveen korkea ja pelottava kielimuuri. kun me päästiin yhdessä sen yli meidän yhteinen kieli muuttu myös vähäks aikaa englanniksi ja suomeen takaisin muuton jälkeen se pikkuhiljaa myös unohtui.

vaikka aina välillä mä kiusasin sua ja sä vedit mua tukasta, ei me koskaan voitu olla toisillemme vihaisia pitkään. ei me vieläkään koskaan voida, vaikka sä olisit hukannu mun lempipaidan tai mä sanoisin että sulla on liikaa meikkiä naamassa.

silloin, kun mä olin 8-vuotias ja sä olit 6 meidän perheeseen tuli pieni lisäys, kun meidän pikkuveli syntyi. mä tiedän, että mun elämä olisi niin paljon tylsempää ja värittömämpää ilman mun sisaruksia. mä en tiedä mitä mä tekisin ilman noita kahta ärsyttävää, mutta niin rakastettavaa ja rasavilliä pikkusiskoa ja veljeä.

sanna

10 kommenttia:

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm